امبریسر گروپ رسما فروش Saber Interactive را تایید کرد

امبریسر گروپ رسما فروش Saber Interactive را تایید کرد

ناشر پرماجرا و جنجالی صنعت ویدیو گیم، امبریسر گروپ (Embracer Group)، فروش یکی از زیرمجموعه‌های مهم خود یعنی Saber Interactive‌ را به شکل رسمی تایید کرد. مبلغ این قرارداد ۲۴۷ میلیون دلار اعلام شده است.

<!–

–>

صبح امروز کمپانی امبریسر یک جلسه مالی برگزار نمود و طی آن اعلام کرد تمامی فعالیت‌های خود در کشور روسیه را متوقف می‌کند. این اقدام با هدف کاهش ریسک‌های «جغرافیایی-سیاسی» صورت گرفته است. البته خریدار جدید سیبر اینتراکتیو شرکتی به نام Beacon Interactive است که مدیرعامل آن متیو کارخ (یکی از موسسان اصلی Saber) محسوب می‌شود.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟

کارخ از این پس به صورت مستقل مدیریت سیبر اینتراکتیو را برعهده می‌گیرد اما خب در بیانیه‌ جدیدش گفت همچنان به عنوان «یکی از سهام‌داران بزرگ و درازمدت Embracer» به همکاری با این شرکت ادامه خواهد داد.

جزئیات فروش سیبر اینتراکتیو اشاره می‌کند که قرارداد ۲۴۷ میلیون دلاری مذکور شامل تمامی استودیوهای زیرمجموعه Saber در کنار New World Interactive، Nimble Giant Entertainment، ۳D Realms، Slipgate Ironworks، Mad Head Games، Fractured Byte و Sandbox Strategies می‌شود. بسیاری از این استودیوها طی چند ماه اخیر با تعدیل نیرو مواجه بوده‌اند.

امبریسر گروپ و سیبر اینتراکتیوامبریسر گروپ و سیبر اینتراکتیو

از سوی دیگر امبریسر استودیوهایی چون Aspyr، TripWire، Beamdog، Tuxedo Labs، Demiurge، Shiver، Snapshot Games و ۳۴ Big Things را حفظ خواهد کرد. همچنین همکاری آن‌ها با A4 Games و Zen Studios ادامه خواهد داد، اما سیبر این حق را دارد تا در صورت تمایل آن‌ها را خریداری نماید.

امبریسر پس از آنکه نتوانست برای یک سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری با عربستان به توافق برسد، ناگهان وارد یک دوره بحران شد. از آن زمان تاکنون مدیران شرکت ۸ درصد از کارمندان (معادل ۱۳۸۷ نفر) را اخراج، چندین استودیو را تعطیل، و ده‌ها پروژه مختلف را کنسل کرده‌اند. در پایان بد نیست بدانید Embracer در فکر فروش استودیو گیرباکس (خالق سری بوردرلندز) است.


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.