افشای مشخصات اولیه نوت بوک رده بالای سامسونگ گلکسی بوک ۳ اولترا

طبق اخبار و اطلاعاتی که توسط وب‌سایت خبری thetechoutlook منتشر شده سامسونگ در نظر دارد در ماه فوریه پیش رو از سری جدیدی از نوت بوک‌های گلکسی بوک ۳ (Galaxy Book 3) رونمایی کند و این شرکت علاوه بر مدل‌های Pro و Pro 360، احتمالا از یک مدل اولترا نیز در همین راستا رونمایی خواهد کرد.

گزارش‌های اخیر همچنین نشان می‌دهد که اسم رمز نوت بوک جدید اولترای سامسونگ ۹۶۰XFH است. بر اساس اطلاعاتی که در همین رابطه در Geekbench منتشر شده مدل نوت بوک سامسونگ ۹۶۰XFH قرار است با تراشه i7-13700H عرضه شود. سامسونگ Galaxy Book3 Ultra همچنین از یک کارت گرافیک مناسب پشتیبانی می‌کند و برخی نیز احتمال استفاده از RTX 3050 6GB و یا RTX 4050 را داده‌اند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی بوک ۳ اولترا به عنوان یک نوت بوک نوآورانه رده بالا معرفی شود. شایعاتی نیز در این خصوص منتشر شده و در آن احتمال داده شده که نوت بوک اولترا جدید سامسونگ قرار است با نمایشگر OLED با پشتیبانی از رفرش ریت و رزولوشن بالا عرضه شود. مدل نوت بوک‌های سامسونگ Galaxy Book3 Pro و Pro 360 همچنین قرار است نسخه‌های جدیدشان معرفی شود.

گلکسی بوک 3 اولترا
گلکسی بوک پرو ۳۶۰ ۱۵ اینچ

این سری نوت بوک از طراحی نازک بهره می‌برند و در همین راستا همچنین گزارش‌‎هایی مبنی بر پشتیبانی و عرضه این سری با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل سری P دارد. علاوه بر این، سامسونگ همچنین اعلام کرده که نوت بوک جدیدی از سری Galaxy Book2 را در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. این دستگاه از پردازنده سری Qualcomm Snapdragon 8cx Gen3 استفاده خواهد کرد.

کوالکام اسنپدراگون ۸cx Gen 3 مبتنی بر آرم است و برای استفاده در لپ تاپ‌هایی ویندوزی طراحی شده است. این پردازنده از چهار هسته پرفورمنس Cortex-X1 سه گیگاهرتزی و ۴ هسته ضعیف‌تر Cortex-A78 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک 3 اولترا

سامسونگ دیگر نوت بوک های سری گلکسی بوک را در کره جنوبی نمی‌فروشد و این شرکت در اوایل ۲۰۲۲ نوت بوک‌های سری Galaxy Book2 Pro را با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوازدهم Core Duo اینتل در بازار جهانی عرضه کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.