منبع تغذیه ۱۳۰۰ واتی GALAX HOF GH1300 با دو خروجی ۱۶ پین معرفی شد

شرکت GALAX قصد دارد با معرفی منبع تغذیه ۱۳۰۰ واتی GH1300 از سری Hall of Fame (HOF) به بازار پاورهای بالارده نیز ورود کند. چیزی که این منبع تغذیه را تبدیل به یک منبع تغذیه خاص کرده، مجهز بودن آن به دو خروجی ۱۶ پین ۱۲VHPWR به صورت پیش‌فرض است.

پاور ۱۳۰۰ واتی GALAX HOF GH1300 ATX 3.0

پاور GALAX HOF GH1300 توان اسمی ۱۳۰۰ وات دارد و بشینه توان آن نیز به ۲۶۰۰ وات می‌رسد. این پاور به طور قطع یک پاور بالارده است و رقبای آن، دیگر پاورهای ۱۳۰۰ واتی ATX 3.0 بازار نظیر MSI Ai1300P هستند. این منبع تغذیه از استاندارد ۸۰PLUS پلاتنیوم پشتیبانی می‌کند که به معنای بازده ۹۲ درصدی در توان ۵۰ درصد است.

این پاور به طور اختصاصی برای اورکلاکرها توسعه پیدا کرده است. در حالی که تقریباً تمام پاورهای ATX 3.0/PCIe 5.0 موجود در بازار، این منبع تغذیه نه یک عدد، بلکه دو عدد خروجی ۱۶ پین ۱۲VHPWR ارائه می‌دهد. نکته جالب این است که تنها کارت گرافیک مجهز به یک جفت ورودی ۱۶ پین یعنی کارت گرافیک RTX 4090 Hall of Fame نیز ساخت شرکت GALAX است؛ کارت گرافیکی که مصرف انرژی آن ۶۶۶ وات بوده و در صورت اورکلاک، تا ۱۰۰۰ وات نیز انرژی مصرف می‌کند.

GALAX 1300W PSU 2 1 850x621 1

عرضه منبع تغذیه GALAX HOF GH1300 به معنی ورود این شرکت به بازار پاور کامپیوتر و حضور آن برای اولین بار در این بازار است. این شرکت همین حالا هم در بازار کارت گرافیک، مادربرد، حافظه و فضای ذخیره‌سازی حضور فعالی دارد. این منبع تغذیه در حال حاضر در کشور چین عرضه شده و در خرده‌فروشی‌های آنلاین این کشور با قیمت ۱۸۹۹ یوآن – حدود ۲۷۵ دلار – به فروش می‌رسد. نکته جالب این است که این منبع تغذیه، از منبع تغذیه ۱۳۰۰ واتی MSI Ai1300P به عنوان یک رقیب نزدیک، حدود ۲۴ درصد ارزان‌تر است.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.