آنر می‌خواهد با عبور از اپل و هواوی، بازار گوشی‌های هوشمند را قبضه کند

honor 64008855d35f704565bc1c35

در گذشته گوشی‌های سری P و Mate هواوی، معیارهایی را در صنعت گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کردند. این موفقیت‌ها باعث شد تا برند مذکور در بازارهای جهانی سهم بسیار بالایی را به‌خود اختصاص دهد. هواوی با این گوشی‌ها موفق شد ۴۵ تا ۵۰ درصد از سهم بازار جهانی را دراختیار بگیرد.

البته ژائو می‌خواهد همه‌چیز را تغییر دهد. او اشاره کرد که هواوی زمانی یکی از برترین برندهای سازنده‌ی گوشی‌ در چین بود اما آنر اکنون ادعا می‌کند که می‌تواند استاندارها و معیارهای جدیدی در این بازار ایجاد کند.

مدیرعامل آنر همچنین اشاره می‌کند که طراحی‌های این برند درحال‌حاضر براساس استانداردهای سطح‌بالا ایجاد می‌شوند. برای مثال فناوری شبکه را در نظر بگیرید؛ اگر نگاهی به گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ی امروزی داشته باشید، متوجه خواهید شد که اکثر آن‌ها ازنظر قابلیت‌های شبکه، حرف زیادی برای گفتن ندارند.

به‌نوشته‌ی گیزچاینا، اگرچه فناوری ۵G اکنون به بلوغ خوبی رسیده است و هواوی میت ۴۰ همچنان به‌عنوان یکی از موفق‌ترین گوشی‌های چینی شناخته می‌شود اما آنر قصد دارد از فناوری‌های پیشرفته‌ی خود استفاده کند تا برند هم‌وطنش را در این زمینه شکست دهد.

آیا آنر می‌تواند موفق شود؟

وقتی از رئیس آنر درمورد رقابت کنونی در بازار گوشی‌های هوشمند سؤال شد او پاسخ داد آماده‌ی رقابت با هر شرکت دیگری است. او افزود آنر شجاعت و توانایی لازم را برای شکست دادن هر حریفی در اختیار دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.