زمانی که شما خوابید، رباتها را به جان سیارات میفرستد!
به تازگی مشخص شد که یک گیم مستر (Game Master) شبیه به بازیهای سبک Dungeons & Dragons در پشت صحنه Helldivers 2 حضور دارد.
<!–
–>
نام این فرد، جوئل است و عنوان شغلی او در استودیو Arrowhead، گیم مستر است. یوهان پیلستد، کارگردان بازی Helldivers 2 به پیسی گیمر گفت:
ما سیستمهای زیادی در بازی داریم که در آن Game Master کنترل زیادی بر تجربه بازی دارد. این چیزی است که به طور مداوم بر اساس آنچه در بازی اتفاق میافتد، در حال تکامل آن هستیم.
مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
این تکامل مستمر باعث شده که جوئل در ساعات غیرمعمولی از خواب بیدار شود تا موقعیتهایی که تیم سازنده Helldivers 2 متوجه میشود بازی به خوبی بالانس نیست را برطرف کند.
لحظاتی ناگهانی وجود داشته که شاید یک سیاره خیلی آسان یا یکی خیلی سخت بوده و [جوئل] مجبور شده نیمهشب از جایش بلند شود تا Automatons را کمی تقویت کند تا بازیکنان نتوانند سیاره را خیلی سریع بگیرند.
کارگردان گفت Dungeons and Dragons در واقع الهامبخش اصلی تیم Arrowhead بوده است. آنها با هم قصد دارند بسیاری از عناصر گیمپلی نقشآفرینی فانتزی مانند تلاشهای مشترک و داستانسرایی واکنشی را اجرا کنند.
پیلستد گفت در حالی که هنوز بین ایجاد یک کمپین TTRPG برای گروه کوچکی از ماجراجویان و یک شوتر آنلاین برای هزاران بازیکن، تفاوت وجود دارد، با این حال باز هم «در همان فرمت» است.
مانند تمام گیممسترهای خوب، این استودیو همچنین پیشبینیهایی در مورد چگونگی اجرای جنگ Helldivers 2 دارد. به این ترتیب، «صحنههای مجزایی» را ایجاد کرده که توسعهدهندگان فکر میکنند مهم خواهند بود.
تیم سازنده قصد دارد گفتگوی خوب بین استودیو و بازیکنان را باز نگه دارد. به خواستههای جامعه بازیکنان گوش دهد و به آنها واکنش نشان دهد، از جمله دلبستگی به سیارات، چیزی که کارگردان بازی آن را «مهم» میداند.
Helldivers 2 بزرگترین لانچ استیم پلیاستیشن بوده و به اوج بازیکنان همزمان بیش از ۴۵۸ هزار نفر رسید.
لست آف آس چجوری با موسیقی داستان میگه؟
دیدگاهتان را بنویسید