بهترین گوشی گیمینگ شیائومی | زمستان ۱۴۰۲

در سال‌های اخیر، شیائومی تلاش زیادی کرده است تا خود را به عنوان سازنده پرچمداران برتر معرفی کند. حقیقتا هم گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در طول زمان بسیار پیشرفت کرده‌اند. گوشی‌های شیائومی در حال حاظر، مدعی به چالش کشیدن بهترین گوشی‌‌های اندرویدی هستند.

<!–

–>

بنابراین چه زمانی بهتر از الان برای دیدن و خریدن، بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی در ادامه این راهنمای خرید از ویجیاتو به جهت تسهیل پروسه‌ی انتخاب و خرید شما، به معرفی بهترین گوشی های مخصوص بازی شیائومی می‌پردازیم.

منتهی پیش از شروی کار، از شما می‌خواهم که اگر به دنبال بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۵ میلیون هستید، مقاله مرتبط با این موضوع را از ویجیاتو بخوانید.


ویژگی‌های گوشی گیمینگ چیست؟

گوشی‌های گیمینگ امروزه با ویژگی‌ها و امکانات مختلفی طراحی می‌شوند تا تجربه بازی کاربران را بهبود ببخشند. اولین ویژگی که باید در نظر گرفت، سخت‌افزار قوی آن‌ها است. در تمام گوشی‌های گیمینگ پردازنده المان‌ بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در اجرا بازی‌ها است.

این گوشی‌ها معمولاً از پردازنده‌های قدرتمند، گرافیک بالا، حافظه رم (RAM) بزرگ و فضای ذخیره‌سازی زیاد بهره می‌برند تا بتوانند بازی‌های پرسرعت و حجیم را به صورت روان و راحت اجرا کنند.

ویژگی‌ دیگر این گوشی‌ها، صفحه نمایش بزرگ با اندازه‌ای بین ۶.۲ تا ۶.۹۲ اینچ است که با حداقل نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، تجربه‌ی بازی روان و بدون لگ را فراهم کنند.

همچنین، این صفحه‌ نمایش‌ها از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و (Dolby Vision)، روشنایی بالا، نمایش ۱ میلیارد رنگ و نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) نیز بهره می‌برند. سیستم خنک‌کننده قوی نیز از جمله ویژگی‌های حیاتی یک گوشی گیمینگ است تا از گرمای زیاد و کاهش کیفیت عملکرد در طول زمان جلوگیری کند.

باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی نیز از ویژگی‌های مهم گوشی‌های گیمینگ است. باتری‌ قدرتمند امکان استفاده بیشتری از گوشی را بدون نیاز به شارژ مکرر فراهم می‌کند. اسپیکرهای با کیفیت و قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های صوتی پیشرفته هم تجربه صدای واقعی از بازی را به کاربر ارائه می‌دهد.

در نهایت، طراحی مقاوم و محکم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا کاربران بتوانند از گوشی خود برای مدت طولانی استفاده کنند و در عین حال از مشکلات فنی کمتری رنج نبرند.


گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی از چیپست قدرتمند هشت نانومتری اسنپدراگون ۷۳۲G شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 618 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Proگوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل امولد (AMOLED) با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از ویژگی‌های دیگر نمایشگر ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در اینچ، پشتیبانی از فناوری HDR10 و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) است.

صفحه‌ نمایش ردمی نوت ۱۰ پرو، دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که سبب خواهد شد تا نمایشگر عملکرد بسیار خوبی در نمایش ویدیو‌ها و گیم‌پلی‌ها ارائه کند. اسنپدراگون ۷۳۲G به همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز امکان اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل، آسفالت ۹ و Real Racing 3 را به خوبی فراهم می‌کند و عملکرد بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد.

اما به دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی بپردازیم. ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)، ۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)، ۵ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر، سنسور‌های دوربین این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم موجود است.

این گوشی گیمینگ دارای فناوری شارژ سریع ۳۳ وات همراه با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت است. در ابعاد ۸.۱ × ۷۶.۵ × ۱۶۴ میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرم عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

پردازنده: Snapdragon 732G
(هشت نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 618
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از HDR10
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی ۴۵۰ (Typ)
تا ۱۲۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴، ۱۲۸
و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱،
قابل ارتقاء به اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 12
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۹۳ گرم
قیمت: ۷ الی ۱۳ میلیون تومان ابعاد: ۸.۱ × ۷۶.۵ × ۱۶۴
میلی‌‌متر

موبایل گیمینگ شیائومی مدل  Redmi Note 10S

ردمی نوت ۱۰S شیائومی از چیپست قدرتمند دوازده نانومتری هلیو G95 شرکت مدیاتک (MediaTek Helio G80) بهره می‌برد. همچنین، از Mali-G76 MC4 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10S گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10S

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل امولد (AMOLED) با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ردمی نوت ۱۰S شیائومی تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در اینچ و روشنایی ۴۵۰ تا ۱۱۰۰ نیت است.

۶۴ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولتراواید، ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر سنسور‌های دوربین این گوشی مقرون به صرفه را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

شیائومی این گوشی را در نسخه‌های ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌کند. خوشبختانه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی ردمی نوت ۱۰S به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود. در ابعاد ۸.۳ × ۷۴.۵ × ۱۶۰.۵ میلی‌متر و وزن ۱۷۹ عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود.

Redmi Note 10S دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۳۳ وات است. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۰ اس شیائومی

پردازنده: Mediatek Helio G95 (دوازده نانومتری)
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G76 MC4
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۴۳ اینچ
۴۵۰ نیت (Typ)
۱۱۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
MIUI 12.5
رم: ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۷۹ گرم
قیمت: ۸ الی ۱۰ میلیون تومان ابعاد: ۸.۳ × ۷۴.۵ × ۱۶۰.۵
میلی‌‌متر

موبایل گیمینگ شیائومی مدل Poco X3 Pro

پوکو ایکس ۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی شیائومی است که با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰، بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی بالا را به خوبی اجرا می‌کند. همچنین، از Adreno 640 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X3 Proگوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X3 Pro

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل IPS LCD با ابعاد ۶.۶۷ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ مجهز است. همچنین، این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت را نیز دارد که وضوح تصویر مناسبی برای یک گوشی میان رده است.

دوربین پوکو X3 پرو، ترکیبی از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)، ۵ مگاپیکسل لنز ماکرو، ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها قادر هستند ویدیوی ۴K را ثبت و ضبط کنند و از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند.

پوکو ایکس ۳ پرو با حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. خوشبختانه این گوشی گیمینگ ارزان قیمت دارای درگاه کارت حافظه MicroSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

این گوشی گیمینگ اقتصادی، دارای باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۳۳ وات است. اما وزن بالای ۲۱۵ گرمی این گوشی هوشمند ممکن در جلسات طولانی بازی، خسته کننده باشد.

مزیت مهم این گوشی سیستم خنک‌کننده‌ی مایعی است که در آن تعبیه شده است. این گوشی شیائومی، دارای استاندارد IP53 برای محافظت در برابر گرد و غبار است. گوشی X3 پرو به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود.

همچنین، حسگرهای اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما را نیز دارد. Poco X3 Pro، با توجه به قیمتش صفحه‌ نمایش، بلندگوها، باتری، شارژ و حتی دوربین بسیار خوبی دارد. پوکو ایکس ۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی شیائومی با چیپستی قدرتمند است.

جدول مشخصات گوشی پوکو X3 پرو شیائومی

پردازنده: Qualcomm Snapdragon 860G
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 640
صفحه‌ نمایش: IPS LCD
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از HDR10
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
روشنایی ۴۵۰ نیت
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
MIUI 12.5
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل  (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۲۱۵ گرم
قیمت: ۸ الی ۱۰ میلیون تومان ابعاد: ۹.۴ × ۷۶.۸ × ۱۶۵.۳
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۲ Lite

موبایل شیائومی ۱۲ لایت از چیپست قدرتمند شش نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G 5G شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 642L برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل 12 Liteگوشی گیمینگ شیائومی مدل 12 Lite

صفحه نمایش ۱۲ لایت با پنل امولد (AMOLED)، ابعاد ۶.۵۵ اینچ، توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision، تجربه بصری شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. همچنین از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۰۲ پیکسل در اینچ (PPI) و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

۱۲۰ هرتز، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و تماشای ویدیو‌های با‌کیفیت دارد. این گوشی حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت (Peak) را نیز دارد که سبب شده در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوب داشته باشد.

سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی گیمینگ میان‌ رده، ترکیبی از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم موجود است. متاسفانه، این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. در ابعاد ۷.۳ × ۷۳.۷ × ۱۵۹.۳ میلی‌متر و وزن بسیار مناسب ۱۷۳ گرمی عرضه شده است. این گوشی به هیچ عنوان در استفاده طولانی مدت خستگی برای دست به‌ همراه ندارد.

با سیستم عامل اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی با شارژ سریع ۶۷ وات همراه است. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز است.

مشخصات گوشی گیمینگ میان رده شیائومی مدل ۱۲ Lite

پردازنده: Snapdragon 778G 5G
(شش نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 642L
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۵۵ اینچ
پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت (Peak)
نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۷۳ گرم
قیمت: ۱۳ الی ۱۵ میلیون تومان ابعاد: ۷.۳ × ۷۳.۷ × ۱۵۹.۳
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۲

موبایل شیائومی ۱۲ از چیپست قدرتمند چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 730 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل 12گوشی گیمینگ شیائومی مدل 12

صفحه نمایش این گوشی با پنل امولد (AMOLED)، ابعاد ۶.۲۸ اینچ، توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision، تجربه بصری شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. همچنین از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۱۹ پیکسل در اینچ (PPI) و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

۱۲۰ هرتز، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و تماشای ویدیو‌های با‌کیفیت دارد. این گوشی حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت (Peak) را نیز دارد که سبب شده در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوب داشته باشد.

سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی گیمینگ میان‌ رده، ترکیبی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

شیائومی این گوشی را در نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌کند. متاسفانه، این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی ۱۲ شیائومی به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. در ابعاد ۱۵۲.۷ در ۶۹.۹ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۸۰ عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود.

گوشی ۱۲ شیائومی دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۶۷ وات است. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، حسگر طیف رنگ و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ میان رده شیائومی مدل ۱۲

پردازنده: Snapdragon 8 Gen 1
(۴ نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 730
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۲۸ اینچ
پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت (Peak)
نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
قابل ارتقاء به اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۳ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۸۰ گرم
قیمت: ۱۵ الی ۲۲ میلیون تومان ابعاد: ۱۵۲.۷ در ۶۹.۹ در ۸.۲ میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO F5

موبایل شیائومی مدل پوکو F5 از چیپست قدرتمند چهار نانومتری اسنپدراگون ۷+ Gen 2 شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 725 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO F5گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO F5

این دستگاه از پنل امولد با اندازه ۶.۶۷ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر کشیده‌ی ۲۰:۹ بهره می‌برد. از ویژگی‌های دیگر صفحه نمایش این گوشی، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۵۰۰ نیت (Typ) و ۱۰۰۰ نیت (Peak) و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و دالبی ویژن است. همچنین، این نمایشگر توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و نرخ ثبت لمس ۲۴۰ هرتز را نیز دارد.

سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی گیمینگ میان‌ رده، ترکیبی از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم موجود است. متاسفانه این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. دارای سرعت شارژ ۶۷ وات با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که تقریبا در چهل دقیقه کامل شارژ می‌شود.

در ابعاد ۷.۹ × ۷۴.۹۵ × ۱۶۱.۱۱ میلی‌متر و وزن ۱۸۱ گرم عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. همچنین از استحکام در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر پلاش آب با استاندارد IP53 نیز برخوردار است. حسگرهای اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما و حسگر نور محیط را نیز دارد.

مشخصات گوشی گیمینگ میان رده شیائومی مدل POCO F5

پردازنده: Snapdragon 7+ Gen 2
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 725
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از HDR10+ و دالبی ویژن
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
روشنایی ۵۰۰ نیت (Typ)
۱۰۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری MIUI 14
رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۸۱ گرم
قیمت: ۱۷ الی ۲۰ میلیون تومان ابعاد: ۷.۹ × ۷۴.۹۵ × ۱۶۱.۱۱
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۳T پرو

موبایل شیائومی ۱۳T پرو از چیپست قدرتمند چهار نانومتری Dimensity 9200+ شرکت مدیاتک بهره می‌برد. همچنین، از Immortalis-G715 MC11 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل 13T پروگوشی گیمینگ شیائومی مدل 13T پرو

صفحه نمایش این گوشی با پنل امولد (AMOLED)، ابعاد ۶.۶۷ اینچ، توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision، تجربه بصری شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. همچنین از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۴۶ پیکسل در اینچ (PPI) و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

۱۴۴ هرتز، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و تماشای ویدیو‌های با‌کیفیت دارد. این گوشی حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ (HBM) و ۲۶۰۰ (Peak) نیت را نیز دارد که سبب شده در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوب داشته باشد.

سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی گیمینگ، ترکیبی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۵۰ مگاپیکسل لنز تله‌‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

شیائومی این گوشی را در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت با ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌کند. متاسفانه، این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی ۱۳T پرو شیائومی به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود. در ابعاد ۱۶۲.۲ در ۷۵.۷ در ۸.۵ میلی‌متر و وزن ۲۰۰ عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود.

گوشی ۱۳T پرو شیائومی دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات است. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، حسگر طیف رنگ و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۳T پرو

پردازنده: ۱۲۰۰ نیت (HBM)
(۴ نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Immortalis-G715 MC11
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن
نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز
حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت
(Peak) ۱۲۰۰ نیت (HBM)
نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری MIUI 14
رم: ۱۲ و ۱۶ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵۰ مگاپیکسل (لنز تله‌‌فوتو)
دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۲۰۰ گرم
قیمت: ۲۸ الی ۴۲ میلیون تومان ابعاد: ۱۶۲.۲ در ۷۵.۷ در ۸.۵ میلی‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل MI 11 ULTRA

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی از چیپست قدرتمند پنج نانومتر اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G شرکت کوالکام (Snapdragon 888 5G) بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 660 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل MI 11 ULTRAگوشی گیمینگ شیائومی مدل MI 11 ULTRA

صفحه نمایش این گوشی با پنل امولد (AMOLED)، ابعاد ۶.۸۱ اینچ، توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision، تجربه بصری شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. همچنین از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۵۱۵ پیکسل در اینچ (PPI) و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

۱۲۰ هرتز، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و تماشای ویدیو‌های با‌کیفیت دارد. این گوشی حداکثر روشنایی ۹۰۰ (HBM) و ۱۷۰۰ (Peak) نیت را نیز دارد که سبب شده در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوب داشته باشد.

سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی گیمینگ، ترکیبی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۴۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۴۸ مگاپیکسل لنز تله‌‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی صفحه‌ نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

شیائومی این گوشی را در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌کند. متاسفانه، این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. در ابعاد ۸.۴ × ۷۴.۶ × ۱۶۴.۳ میلی‌متر و وزن ۲۳۴ عرضه می‌شود، وزن بالای این گوشی هوشمند ممکن در جلسات طولانی بازی، خسته کننده باشد.

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۶۷ وات است. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، حسگر طیف رنگ و قطب‌نما نیز هست. این گوشی مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار را دارد.

مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل MI 11 ULTRA

پردازنده: Snapdragon 888 5G
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 660
صفحه‌ نمایش: E4 AMOLED
۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
۶.۸۱ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision
۱۷۰۰ نیت (Peak)
۹۰۰ نیت (HBM)
نمایش ۱ میلیارد رنگ
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
عرضه با رابط کاربری MIUI 12.5
رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)
۴۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۴۸ مگاپیکسل (لنز تله‌ فوتو)
دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۲۳۴ گرم
قیمت: ۴۰ الی ۴۵ میلیون تومان ابعاد: ۸.۴ × ۷۴.۶ × ۱۶۴.۳
میلی‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۲S ULTRA

گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا، از چیپست قدرتمند چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 730 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل 12S ULTRAگوشی گیمینگ شیائومی مدل 12S ULTRA

صفحه نمایش این گوشی از پنل LTPO AMOLED با ابعاد ۶.۷۳ اینچ، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۲۲ پیکسل در اینچ تشکیل شده است. این گوشی همچنین دارای روشنایی ۱۵۰۰ نیت (Peak) و ۱۰۰ نیت (HBM)، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ به همراه پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision است.

اگر گیمر باشید به اندازه کافی نسبت به نرخ رفرش ریت آگاه هستند. نرخ تازه سازی در گوشی‌های گیمینگ میان رده ۹۰ هرتز و در گوشی‌های گیمینگ بالا رده به ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز نیز می‌رسد، و این گوشی جذاب نرخ تازه‌سازی بسیار خوبی برای اجرای روان بازی‌ها ارائه می‌کند.

گوشی گیمینگ ۱۲S Ultra علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که دارد یکی از پیشرفته‌ترین سنسورهای دوربین را هم دارد. شیائومی ۱۲S Ultra به سنسور دوربین از نوع ۱ اینچی مجهز شده است که تنها تعداد کمی از گوشی‌ها این سنسور را دارند. همچنین دارای زوم دیجیتال باورنکردنی ۱۲۰ برابر و کلی فیچر و امکانات دیگر است.

گوشی شیائومی مدل 12S ULTRAگوشی شیائومی مدل 12S ULTRA

دوربین ترکیبی از سنسور ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)، ۴۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)، ۴۸ مگاپیکسل لنز تله فوتو و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. شما می‌توانید شیائومی ۱۲ اس اولترا را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم تهیه کنید.

در ابعاد ۹.۱ × ۷۵ × ۱۶۳.۲ میلی‌ متر و وزن ۲۲۵ گرم عرضه شده است. باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی، وظیفه‌ی تامین انرژی را بر عهده دارد که برای شارژ کردن آن می‌توانید از شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی استفاده کنید. گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود.

این گوشی، دارای گواهی IP68 به این معنا که در برابر گرد و غبار مقاوم است و همچنین می‌تواند به عمق معینی (معمولاً تا ۱.۵ متر) در آب غوطه ور شود بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود. گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا، دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، حسگر طیف رنگ، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز است.

مشخصات گوشی گیمینگ بالا رده شیائومی مدل ۱۲S ULTRA

پردازنده: Qualcomm SM8450
Snapdragon 8+ Gen 1
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 730
صفحه‌ نمایش: LTPO AMOLED
۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
۶.۷۳ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision
۱۵۰۰ نیت (Peak)
۱۰۰۰ نیت (HBM)
نمایش ۱ میلیارد رنگ
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید)
۴۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۴۸ مگاپیکسل (لنز تله‌ فوتو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۲۲۵ گرم
قیمت: ۴۴ الی ۶۰ میلیون تومان ابعاد: ۹.۱ × ۷۵ × ۱۶۳.۲
میلی‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۳ اولترا

گوشی ۱۳ اولترا شیائومی از چیپست قدرتمند چهار نانومتر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 740 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل 13 اولتراگوشی گیمینگ شیائومی مدل 13 اولترا

صفحه نمایش این گوشی با پنل LTPO3 AMOLED، ابعاد ۶.۷۳ اینچ، توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision، تجربه بصری شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. همچنین از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۵۲۲ پیکسل در اینچ (PPI) و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

۱۲۰ هرتز، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا و تماشای ویدیو‌های با‌کیفیت دارد. این گوشی حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ (HBM) و ۲۶۰۰ (Peak) نیت را نیز دارد که سبب شده در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوب داشته باشد.

سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی گیمینگ، ترکیبی از سنسور اصلی ۵۰.۳ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و ۵۰ مگاپیکسل لنز تله‌‌فوتو است. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی صفحه‌ نمایش نیز، سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

شیائومی این گوشی را در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت با ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌کند. متاسفانه، این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی ۱۳ اولترا شیائومی به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود. در ابعاد ۱۶۳.۲ در ۷۴.۶ در ۹.۱ میلی‌متر و وزن ۲۲۷ عرضه می‌شود، وزن بالای این گوشی هوشمند ممکن در جلسات طولانی بازی، خسته کننده باشد.

گوشی ۱۳ اولترا شیائومی دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۹۰ وات است. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، حسگر طیف رنگ و قطب‌نما نیز هست.

مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل ۱۳ اولترا

پردازنده: Snapdragon 8 Gen 2
(۴ نانومتر) ۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 740
صفحه‌ نمایش: LTPO3 AMOLED
۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
۶.۷۳ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision
۲۶۰۰ نیت (Peak)
۱۳۰۰ نیت (HBM)
نمایش ۱ میلیارد رنگ
فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری MIUI 14
رم: ۱۲ و ۱۶ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰.۳ مگاپیکسل (لنز واید)
۵۰ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)
۵۰ مگاپیکسل (لنز تله‌ فوتو)
دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن: ۲۲۷ گرم
قیمت: ۵۶ الی ۶۰ میلیون تومان ابعاد: ۱۶۳.۲ در ۷۴.۶ در ۹.۱
میلی‌متر

بهترین گوشی های مخصوص بازی شیائومی

شیائومی سخت تلاش می‌کند تا گوشی‌هایی مختلفی برای هر سناریو و هر مشتری ارائه دهد. شاید این یکی از دلایل موفقیت اخیر این شرکت باشد. در این سری از راهنمای خرید گوشی به معرفی پریمیوم و گران‌ترین تا بهترین عملکرد و به صرفه‌ترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی پرداختیم.

آیا گوشی‌های شیائومی ارزش دارند؟

دلایل معتبر زیادی وجود دارد که چرا باید گوشی شیائومی را انتخاب کنید. هر کدام از گوشی‌های شیائومی را که انتخاب کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای آن کمتر از یک گوشی مشابه از برندی مانند سامسونگ هزینه کرده‌اید. حداقل در بیشتر موارد.

تفاوت بین برندهای مختلف شیائومی چیست؟

محصولات شیائومی شامل گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر Redmi، سری Black Shark با محوریت گیمینگ و برند فوق‌العاده اقتصادی Poco وجود دارد.

گوشی‌های شیائومی از چه نرم افزاری استفاده می‌کنند؟

تمامی گوشی‌های شیائومی سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کنند و رابط کاربری MIUI این شرکت را دارد.

بهترین گوشی های مخصوص بازی شیائومی چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌های مهم گوشی گیمینگ شامل تراشه قدرتمند، شاردهی بالا، صفحه‌ نمایش بزرگ و باکیفیت با وضوح بالا و نرخ تازه سازی مناسب، در کل مشخصات سخت افزاری قابل توجه و رم کافی، سیستم خننک کننده مناسب و استفاده از نسخه‌های به‌‌روز سیستم‌‌‌‌ عامل‌ است.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.