ایرانسل دلیل حذف بستههای «شبانه» و «صبح تا ظهر» را اعلام کرد
ایرانسل حذف بستههای «شبانه» و «صبحانت» را تایید و علتش را هم قیمت پایینتر از مصوبه تعرفههای رگولاتوری اعلام کرد اما میگوید مشترکانی که در شش ماه گذشته، این بستهها را خریداری کردند؛ هنوز در بخش «پیشنهادها» مشاهده و قابل استفاده هستند.
حدود ده روز پیش بود که خبر دادیم ایرانسل بسته اینترنت شبانه را حذف کرد. به اضافه، برخی از کاربران هم گزارش دادند بستههای صبح تا ظهر ۶ صبح تا ۱۲ ظهر نیز حذف شدند.
پیش از این حذف، کاربران میتوانستند یک بسته یک ماهه ۸۰ گیگابایت شبانه برای بازه زمانی ۲ الی ۷ صبح به قیمت ۴۸ هزار تومان خریداری و برای دانلود یا کارهای سنگین حجمی خود استفاده کنند.
در آن ایام، همراه اول نیز بستههای شبانه خود را حذف کرده ولی به جای آنها بستههای شبانه ویژه گیمرها ارائه کردند اما ایرانسل تا کنون هیچ بسته شبانه مشابهی اضافه نکرده است.
ایرانسل: بستههای شبانه و صبحانت ارزانتر از قیمت مصوب بودند
روابط عمومی ایرانسل در پاسخ به پیگیریهای رسانهها، ضمن تایید حذف بستههای ۲ الی ۷ صبح، علت آن را اینطور بیان میکند:
«بستههای غیر اوج، زیر کف تعرفه مصوب رگولاتوری قرار داشتند و به این دلیل حذف شدند.»
ایرانسل میگوید بستههای شبانه فعال کاربران، حذف نشده و مشترکانی هم که در ۶ ماه اخیر، بستههای شبانه و صبحانت را مرتب خریداری کردند؛ کماکان میتوانند در بخش «پیشنهادهای ویژه» قابل خریداری و استفاده هستند:
آن دسته از مشترکانی که طی ۶ ماه اخیر، یکی از این بستهها را خریداری کرده باشند، همچنان میتوانند از طریق بخش «بستههای پیشنهادی» در سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن یا شمارهگیری کد دستوری #۴۴۴۴*، این بستهها را فعالسازی کنند.
معمولا، در سالهای اخیر، هماهنگی کاملی میان ایرانسل و همراه اول در حذف و اضافه بستههای اینترنت و رعایت تعرفهها وجود داشته است.
هنوز همراه اول بسته شبانه خود را حذف نکرده و باید دید در ادامه این اپراتور، طبق گفتههای ایرانسل که این بستهها ارزانتر از تعرفههای مصوب رگولاتوری بودند؛ چه تصمیمی میگیرد.
نوشته ایرانسل دلیل حذف بستههای «شبانه» و «صبح تا ظهر» را اعلام کرد اولین بار در شبکهچی. پدیدار شد.