۹ باری که سلبریتی های هالیوودی عشق خود به طرفداران شان را اثبات کردند

سلبریتی هایی هستند که ما آن ها را به خاطر توانمندی شان در عرصه ی سینما، موسیقی یا ورزش دنبال می کنیم. اما جدا از استعدادهایشان، آن ها افرادی برخوردار از ویژگی های انسانی هستند، امری که آن ها را برای طرفداران شان دوست داشتنی تر و قابل احترام تر می کند.

کیانو ریوز

226d55577c99428b5d1ce9c298

نویسنده ای به نام جیمز دیتر یک بار ماجرای تلاشش برای امضا گرفتن از کیانو ریوز زمانی که کارگر نوجوان یک سالن سینما بود را تعریف کرد. دیتر چیزی که ریوز روی آن را برایش امضا کند به همراه نداشت، اما بعد از چند دقیقه شانس به او رو کرد.

ریوز به او گفت: «متوجه شدم که احتمالاً امضای مرا می خواهی. برای همین این را امضا کردم.» و به دیتر فیش خریدی را داد که پشتش را برای او امضا کرده بود. در حقیقت، ریوز به خاطر دیتر یک بستنی خریده بود تا بتواند از فیش آن برای امضا دادن استفاده کند.

e6cb065cacb77acda36d630c9f

کیانو ریوز یک بار هم در مراسم عروسی یکی از طرفداران خود شرکت کرد که با او در هتل محل اقامتش آشنا شده بود. ریوز گرچه مدت زیادی در مراسم عروسی نماند اما به گفته ی آن زوج، بسیار مهربان بود و برای صحبت و عکس گرفتن با آن ها وقت گذاشت.

بیلی آیلیش

24977550caa552cd56e9b63653

بیلی آیلیش به طرفدارانش ثابت کرده اولویت شماره یک او هستند. او وقتی در یکی از کنسرت های خود در میانه ی اجرا متوجه شد یکی از تماشاگران برای نفس کشیدن دچار مشکل شده، فوراً اجرا را متوقف کرد و از نیروهای خود خواست تا به کمک آن زن بروند.

آیلیش پیش از ادامه دادن اجرای خود چندین بار حال او را جویا شد: «می خواهی بروی بیرون یا خوب هستی؟ مطمئنی؟» و وقتی از خوب بودن حال طرفدارش مطمئن شد به او گفت: «دوستت دارم.»

جیسون موموآ

Untitled4574571

جیسون موموآ یکی از طرفداران شخصیت آکوامن را با یک تماس تصویری غافلگیر کرد، پسربچه ای به نام دنی شیهن که با نوع نادری از سرطان مغز دست و پنجه نرم می کند. موموآ از همه ی کسانی که او را با دنی آشنا کردند تشکر کرد. او در تماس تصویری اش با دنی به او گفت: «از دوستانم درباره ی تو شنیدم و خواستم با تو تماس بگیرم و ببینم حالت چطور است.»

نیکی میناژ

b4d30b5d34806465f4b08cbab3

از قرار معلوم برای نیکی میناژ آموزش و تحصیلات طرفدارانش از اهمیت زیادی برخوردار است. او سال ها است که به درخواست های طرفدارانش برای حمایت از آن ها پاسخ داده است. او هزینه های تحصیل دانش آموزان ممتازی که با مشکل مالی رو به رو هستند را تأمین می کند. بسیاری از آن ها از میناژ به خاطر حمایت هایش که امکان دانشگاه رفتن را برای آن ها فراهم کرد تشکر کرده اند.

جان سینا

79fe205a02803a4afc77a1fcfc

جان سینا به تازگی توانسته نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند اما نه در زمینه ی ورزش یا بازیگری؛ در حقیقت رکورد بیشترین آرزوی برآورده شده برای کودکان به او تعلق دارد. سینا گفته: «دلم می خواهد بچه ها تجربه ای به یادماندنی داشته باشند که تا همیشه با آن ها بماند.» او از طریق بنیاد خیریه ای به نام «یک آرزو کن» (Make-A-Wish Foundation) توانسته آرزوی ۶۵۰ کودک مبتلا به بیماری حاد که دوست داشتند با او ملاقات کنند و وقت بگذرانند را برآورده کرده است. سینا معمولاً یک روز را با این کودکان و خانواده هایشان می گذراند و حتی گاهی آن ها را با خود به پشت صحنه ی فیلم ها می برد.

تیلور سوییفت

db65925b88b683b9ebfcffb35d 1

تیلور سوییفت به علاقه ی زیادش به طرفداران خود شهره است. او از هیچ فرصتی برای نشان دادن حس قدردانی و عشقش به آن ها نمی گذرد. او به مناسبت انتشار یکی از آلبوم هایش دورهمی هایی در خانه ی خود برگزار کرد تا اثر جدیدش را پیش از هر کس دیگری به طرفداران خود نشان دهد و حتی با شیرینی خانگی از آن ها پذیرایی کرد. علاوه بر این، سوییفت گاهی برای طرفداران خود هدیه ی کریسمس فرستاده است. او یک بار هم با هدایایی که کار دست بود در مهمانی مجردی (مهمانی ای که دوستان عروس در آخرین روز مجردی اش برای او برگزار می کنند) یکی از طرفدارانش شرکت کرد. او حتی به یکی از طرفداران بی خانمانش کمک کرد تا خانه ای برای خود بخرد.

اِما واتسون

df8bcf5b65bb5a52cc43db84da

اِما واتسون قانونی شخصی برای خود دارد که با غریبه ها عکس نمی گیرد. اما این بدان معنی نیست که او با طرفدارانش مهربان نیست. او با آن ها گپ می زند، به سؤالات شان درباره ی «هری پاتر» پاسخ می دهد و در مورد عکس گرفتن با بچه ها استثنا قائل می شود.

واتسون یک بار با مادر یکی از طرفدارانش در یک فروشگاه ملاقات کرد و قبول کرد که با دختر کوچک او یک تماس تصویری داشته باشد. طرفدار کوچک واتسون مشغول درس خواندن برای امتحان بود و واتسون او را تشویق کرد.

کیتی پری

b37b715a2d965530e02d1a396a

کیتی پری در تورهای کنسرتش با طرفداران خود معاشرت می کند و علاوه بر این برای امور مختلف پول اهدا می کند. پری یک بار به دیدن یک طرفدار کوچک خود، دختری به نام گریس رفت که به دلیل عمل جراحی تومور مغزی اش نتوانسته بود در کنسرت او شرکت کند. پری بعد از باخبر شدن از این موضوع شخصاً به خانه ی طرفدار کوچک خود رفت تا یک بعد از ظهر را با او و خانواده اش سپری کند. آن ها با یکدیگر آواز خواندند، صحبت کردند و عکس گرفتند.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.