۶ توصیه کاربردی کارشناسان مالی برای کسب ثروت در کمتر از پنج سال

ثروت آفرینی در مدت زمان کوتاه می‌تواند دست نیافتنی به نظر برسد. اما گرفتن تصمیمات درست می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر شانس شما در این زمینه تأثیر بگذارد. تنها چیزی که لازم است کمی استراتژی، نظم و انضباط و ریسک پذیری است.

در اینجا شش راه وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید موفقیت مالی خود را در کمتر از پنج سال تضمین کنید.

۱. سرمایه گذاری و سرمایه گذاری بیشتر

۶ توصیه کارشناسان مالی برای پولدار شدن در کمتر از پنج سال

اگر می‌خواهید پولدار شوید با این ۸ رفتار خداحافظی کنید

رامیت سِتی، مشاور امور مالی آمریکایی، می‌گوید: «اولین راه برای افزایش ثروت، سرمایه گذاری است. هر سال درصدی از درآمد خود را به صورت خودکار سرمایه گذاری کنید و آن را یک درصد افزایش دهید.»

همیشه در مورد حقوقِ بهتر مذاکره کنید

۶ توصیه کارشناسان مالی برای پولدار شدن در کمتر از پنج سال

۱۰ نشانه که به شما یادآور می شوند هرگز ثروتمند نخواهید شد

دریافت حقوقی که شایسته آن هستید، چه به معنای مذاکره در مورد جایی که در آن کار می‌کنید یا پیدا کردن شغلی با درآمد بالاتر، همیشه پاداش هایی را به همراه خواهد داشت. حقوق بالاتر بلافاصله درآمد شما را افزایش می‌دهد، که پایه و اساس ثروت آفرینی است. این کار به شما امکان می‌دهد پول بیشتری پس انداز و سرمایه گذاری کنید و رشد مالی کلی شما را تسریع می‌بخشد.

به گفته اسکایلر فرناندز، کارشناس امور مالی، هنگام مذاکره برای دستمزد بهتر، فقط روی رقم مالی تمرکز نکنید. «بسیاری از کارفرمایان مزایای غیرمالی مانند تعطیلات اضافی، ساعات کاری انعطاف پذیر یا فرصت‌هایی برای توسعه حرفه‌ای ارائه می‌دهند که این امتیازات می‌توانند تأثیر مالی قابل توجهی به دنبال داشته باشند.»

او می‌گوید: «به عنوان مثال، استراحت بیشتر می‌تواند هزینه‌های شخصی شما را کاهش دهد، در حالی که پیشرفت حرفه‌ای می‌تواند به موقعیت‌های با درآمد بالاتر در آینده منجر شود.»

بدهی خود را مدیریت کنید

۶ توصیه کارشناسان مالی برای پولدار شدن در کمتر از پنج سال

اگر پول خوبی به دست می‌آورید اما کوهی از بدهی دارید، راهی به جایی نمی‌برید. برای جلوگیری از افتادن در این دام، با پرداخت بدهی ها، درآمد بیشتری را برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری آزاد می‌کنید، استرس مالی را کاهش و موفقیت مالی آینده خود را افزایش می‌دهید.

هزینه هایتان را پایین نگه دارید

۶ توصیه کارشناسان مالی برای پولدار شدن در کمتر از پنج سال

اگر از مخارج خود کم نکنید، با درآمد چندین میلیونی هم ممکن است آخر ماه چیزی برایتان باقی نماند. اتخاذ سبک زندگی صرفه‌جویانه می‌تواند ریسک‌های مالی را کاهش دهد و شما را در برابر نوسانات بازار، از دست دادن شغل یا سایر رویدادهای غیرمنتظره کمتر آسیب پذیر کند.

فرناندز باور دارد که مدیریت هزینه ها مهم‌تر از پول درآوردن است.

بودجه بندی کنید و به آن پایبند بمانید

۶ توصیه کارشناسان مالی برای پولدار شدن در کمتر از پنج سال

همانطور که در مورد قبلی ذکر شد، کسب درآمد بیشتر کافی نیست، باید آن را عاقلانه تخصیص دهید. دِیو رمزی، کارشناس امور مالی مشهور در وب سایت خود توضیح می‌دهد: «هیچ کس به طور تصادفی در هیچ کاری برنده نمی‌شود و شما هم استثنا نیستید! اگر می‌خواهید ثروت آفرینی کنید، باید برایش برنامه ریزی کنید. و این دقیقا همان بودجه‌ بندی است؛ برنامه‌ای مکتوب برای پولتان. باید اول هر ماه بنشینید و هر تومان را به چیزی تخصیص دهید و بعد به آن پایبند بمانید.

یک کسب و کار جانبی راه بیندازید

۶ توصیه کارشناسان مالی برای پولدار شدن در کمتر از پنج سال

افزایش درآمد یکی از بهترین راه‌ها برای ثروت آفرینی سریع است. آماده سازی خود برای موفقیت به این معنی است که باید مهارت و زمان خود را صرف یک کار جانبی کنید که ثروت شما را تولید و رشد دهد.

پِرسی گرانوالد، کارشناس امور مالی شخصی می‌گوید: «داشتن یک تجارت جانبی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و عصر دیجیتال کارآفرینی را در دسترس‌تر کرده است.»

او معتقد است که گسترش آن تجارت، پتانسیل ایجاد درآمد قابل توجهی را دارد و این درآمدهای تجاری اغلب با مزایای زیادی همراه است.

برای کمک به در نظر گرفتن گزینه هایی که می‌توانید از مهارت ها، استعدادها و قابلیت های خود به بهترین شکل استفاده کنید، همیشه تقاضای بازار را در نظر بگیرید. از خود بپرسید که از نظر شخصی و حرفه ای بیشتر از همه به چه چیزی میان اطرافیان شناخته‌شده‌اید. چیزی که دیگران دائما برای کمک گرفتن درباره‌اش به شما مراجعه می‌کنند چیست؟ این سوالات احتمالا به شما کمک می‌کند تا راه‌های احتمالی را تعریف کنید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.