۵ لباس مردانه که هر زنی باید در کمد لباس هایش داشته باشد

برخی از طراحان معتقدند برای آنکه ظاهری قدرتمند و شاخص داشته باشید هیچ راهی بهتر از ترکیب سبک‌های مردانه و زنانه نیست. با لباس پوشیدن مانند زنی برتر، باهوش و با اعتماد به نفس، به خود انگیزه و قدرت می‌دهید تا به همان فردی تبدیل شوید که آرزویش را دارید. برای رسیدن به این خواسته، وجود تکه‌های الهام‌گرفته از لبا‌س‌های مردانه در کمد لباس‌هایتان می‌تواند کمک‌کننده باشد.

گنجاندن یک یا دو عنصر که در باور عموم «مردانه» تلقی می‌شود، در استایل‌تان در واقع زنانگی شما را برجسته‌تر می‌کند. برای حفظ تعادل می‌توانید حداقل یک عنصر زنانه مثل کفش پاشنه‌بلند یا یک اکسسوری رنگارنگ یا حتی رژلبی پررنگ به کار ببرید.

دلیل محبوب شدن لباس‌ های «مردانه» در میان زنان چیست؟

۵ لباس مردانه که هر زنی باید داشته باشد

پیراهن آکسفورد کلاسیک

این پیراهن دکمه‌دار کلاسیک بهترین دوست کمد لباس شماست و دقیقاً به همان اندازه که لازم است به هر استایلی کمال می‌بخشد. پیراهن آکسفورد همه فن حریف است و از مجموعه بی‌پایانی از پارچه‌ها و انواع رنگ‌ها و الگوها ساخته می‌شود.

با سبک‌های مختلف بازی کنید تا بتوانید امضای شخصی‌تان را پیدا کنید، اما مطمئن شوید که حداقل یک رویه سفید یک‌دست در ترکیبتان داشته باشید.

یکی از جزئیات مهم هنگام خرید پیراهن آکسفورد برای زنان، محل قرارگیری دکمه آن است. بهتر است دکمه دقیقاً زیر سوتین باشد تا وقتی خواستید یقه آن را کمی باز بگذارید روی سوتین‌تان باز نشود و ظاهر بدی نداشته باشد.

۵ لباس مردانه که هر زنی باید داشته باشد

کت بلیزر

لباسی که بیشترین تغییر را در لباس‌های کمدتان ایجاد می‌کند همیشه یک کت بلیزر است. نه تنها بلافاصله هر استایلی را بهبود می‌بخشد، بلکه سایزتان را هم کوچک‌تر نشان می‌دهد.

هنگامی که به دنبال یک کت بلیزر بی‌نقص هستید گزینه‌ای را انتخاب کنید که اندازه سایز عادی‌تان باشد، اما اگر مدل آن جذب است گزینه‌ای را بخرید که کمی از سایز معمولی‌تان بزرگ‌تر باشد. شما باید بتوانید دکمه‌های کت بلیزر را به‌راحتی ببندید اما شانه‌های آن باید دقیقاً اندازه شانه‌هایتان باشد و نه بزرگ‌تر.

همچنین بهتر است به دنبال کت بلیزری باشید که حلقه آستین آن فیت باشد. ابتدا ممکن است فکر کنید که زیادی برایتان تنگ است اما درواقع چنین حلقه آستینی شما را تا حد امکان باریک، بلند و لاغر نشان می‌دهد.

نکته آخر اینکه خودتان را به الگوها یا رنگ‌های مرسوم محدود نکنید.

۵ لباس مردانه که هر زنی باید داشته باشد

ترنچ کت

ترنچ کت را شاید بتوان معادل زنانه کت‌ و شلوار مردانه دانست. لباسی که برای ارتقای عملکرد، راحتی و زیبایی طراحی شده و حقیقتاً برای همه فرم‌های بدن جذاب و شیک است.

شما می‌توانید از یک ترنچ کت ساده به عنوان یک پالت خالی برای برجسته کردن اکسسوری‌هایتان استفاده کنید زیرا اجازه می‌دهد به نقطه کانونی استایلتان تبدیل شود.

۵ لباس مردانه که هر زنی باید داشته باشد

شلوار سفارشی‌دوز

شلوارها بسیار پرکاربرد هستند و تنها با مقدار مناسبی از استایل مردانه یا نماد زنانه می‌توانند ظاهری حرفه‌ای و اداری به شما ببخشند. مدل‌های مختلف شلوار می‌توانند انواع مختلف فرم‌های بدن را برجسته کنند، نکته کلیدی این است که چگونه آنها رابه نفع بدن خود تغییر دهید.

شکل کلاسیک زنانه: مطمئن شوید که فاق شلوار اندازه باسن‌تان باشد تا آن را بالا بکشد و این تصور را به وجود بیاورد که ساعت‌ها در باشگاه اسکوات می‌زنید.

کمر بالا: هرچه کمر بالاتر باشد پاهایتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که کمر شلوار به اندازه کافی تنگ باشد تا شکم را داخل نگه دارد و ظاهری بلند و باریک ایجاد کند.

پاچه شلوار پهن: پارچه باید از پهن‌ترین قسمت بدن شما -معمولاً پایین باسن- مستقیماً به پایین آویزان شود. این کار نیز باعث ایجاد تصویری بلند و لاغر از پاهایتان می‌شود.

ران گشاد و پاچه تنگ‌: این مدل برای همه مناسب است و وجود یک زیپ نامرئی در داخل یا خارچ مچ پا می‌تواند کمک کند که راحت‌تر آن را بپوشید.

۵ لباس مردانه که هر زنی باید داشته باشد

اکسسوری مناسب

بسته به استایل، استفاده از زیورآلات مناسب می‌تواند ظاهر شما را کاملاً متحول کند. اکسسوری مناسب می‌تواند هماهنگی لازم بین اجزای مختلف تیپ شما را به وجود آورد. یک ساعت مچی بزرگ، کفش‌های راحتی، کفش آکسفورد یا یک کیف دستی زیبا و عینک می‌تواند متحول‌کننده باشد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.