۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد

۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد

رزیدنت اویل (Resident Evil) یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود که به نظر می‌‌رسد چندین پروژه جدید از آن در دست ساخت قرار دارند. 

<!–

–>

رزیدنت اویل در سال‌های گذشته دوباره توانسته نزد بازیکنان محبوب شود و یک گزارش جدید نشان می‌دهد که کپکام روی ۵ بازی جدیدی از این سری کار می‌کند. با توجه موفقیت‌های نسخه‌های اصلی Resident Evil 7 و Resident Evil Village در کنار عملکرد عالی ریمیک نسخه دوم و چهارم، ساخت بازی‌های جدید اصلا دور از انتظار نبود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveمعمای شگفت انگیز برای کارآگاه روح!
بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveبررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detective

این گزارش تنها به Resident Evil 9 اشاره می‌کند که از قبل هم شایعات زیادی از آن منتشر شده بود، ولی هویت ۴ پروژه دیگر در حال حاضر مشخص نیست. پتانسیل ساخت بازسازی Resident Evil: Code Veronica و Resident Evil 5 بسیار بالا است و Resident Evil 0 هم می‌تواند یکی از انتخاب‌های کپکام باشد، اما برای ۲ بازی دیگر فقط می‌توان یکی سری حدس و گمان داشت. البته برخی‌ها به RE: Revelation 3 نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی اشاره کرده‌اند.

رزیدنت اویلرزیدنت اویل

این احتمال وجود دارد که کپکام دوباره به سراغ یک بازی لایو سرویس یا واقعیت مجازی برود و ژانر بقا هم این روزها بسیار محبوب شده است. همچنین باید اشاره کنیم که کریگ برناتوفسکی (Craig Burnatowski)، صداپیشه آلبرت وسکر در Resident Evil 4 Remake، نیز با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که روی یک بازی جدید از این سری کار می‌کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی‌های جدید رزیدنت اویل در اختیار ما قرار ندارد و نمی‌توان به صورت کامل به این گزارش مطمئن بود، از این رو باید منتظر واکنش کپکام به این اخبار باشیم. 


مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید


چرا ۲۰۲۴ سال سخت ویدیوگیمه؟

۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.