خالق True Detective از فصل چهارم سریال ناراضی است

خالق True Detective از فصل چهارم سریال ناراضی است

ظاهرا خالق مجموعه آنتولوژی True Detective یعنی نیک پیتزولاتو چندان دل خوشی از فصل چهارم این سریال یعنی Night Country ندارد.

<!–

–>

پیتزولاتو به‌عنوان خالق و نویسنده سه فصل اول True Detective شناخته می‌شود. اما او برای فصل چهارم از این مجموعه کنار رفت تا جای خود را به ایسا لوپز، کارگردان فیلم ترسناک Tigers Are Not Afraid بدهد. لوپز هر شش قسمت این فصل را کارگردانی کرده و در نویسندگی آن‌ها نقش داشته است.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال ها درباره قاتلان زنجیره ایاز نورمن بیتس تا دکستر مورگان
بهترین سریال ها درباره قاتلان زنجیره ایبهترین سریال ها درباره قاتلان زنجیره ای

پیتزولاتو همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این مجموعه نقش دارد، اما او ظاهرا چندان طرفدار فصل چهارم، به خصوص نحوه‌ای که وقایع آن به فصل اول وصل می‌شوند نیست. او در اینستاگرام خود به برخی از کاربران منتقد فصل چهارم پاسخ داده و موافقت خود را با نظرشان اعلام کرده است. به‌طور دقیق‌تر، او معتقد بود که نحوه وصل شدن فصل چهارم به اول «بسیار احمقانه» است و تاکید کرد که او مقصر نیست، چرا که هیچ نقشی در ساخت این فصل نداشته.

خالق True Detective از فصل چهارم سریال ناراضی است - ویجیاتوخالق True Detective از فصل چهارم سریال ناراضی است - ویجیاتو

از قضا ایسا لوپز هم نظرات پیتزولاتو را دیده و در مصاحبه‌ای با Vulture به آن پاسخ داده است:

من اعتقاد دارم هر داستانگو رابطه‌ای بسیار خاص، ویژه و منحصر بفرد با قصه‌هایی که تعریف می‌کند دارد. او مختار است هر واکنشی که می‌خواهد داشته باشد. او این حق را دارد.

من این را با عشق زیاد برای چیزی که او ساخته و همچنین مردمی که آن را دوست داشتند می‌نویسم. [Night Country] یک تولد دوباره و متفاوت است و با این ذهنیت ساخته شده که دور هم کنار آتش بنشینیم، خوش بگذرانیم، احساساتی شویم و فکرهایی داشته باشیم. با آغوش باز از هر کس که بخواهد به ما بپیوندد استقبال می‌کنیم.

فصل شش قسمتی True Detective: Night Country جودی فاستر را به‌عنوان ستاره اصلی خود دارد و ماجرای قتل یک زن آلاسکایی را دنبال می‌کند. منتقدان از این فصل بسیار استقبال کردند و آن را بهترین «کارآگاه واقعی» از زمان فصل اول دانسته‌اند. با این حال Night Country نسبت به فصول گذشته تمرکز بیشتری روی المان‌های فراطبیعی دارد و این مسئله موجب دو دستگی بینندگان شده است.


مطلب پیشنهادی:۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آیدتصمیم‌گیری برای عمل جراحی، عجله‌ای نبود؟
۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آید۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آید


داستان کامل پرنس آف پرشیا لاست کراون

بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتوبازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.