۱۵ تا از بهترین فیلم های ترسناک دبیرستانی

از گونه اسلشر گرفته تا موجودات ماوراء طبیعی، ژانر فیلم های ترسناک تینیجری یا همان بهترین فیلم های ترسناک دبیرستانی همه چیز را در خودش دارد، اما بهترین فیلم‌های این شاخه کدامند؟ بیایید با این مطلب از ویجیاتو نگاه کنیم تا متوجه شویم برترین فیلم های ترسناک تینیجری چه آثاری هستند.

بهترین فیلم های ترسناک تینیجریبهترین فیلم های ترسناک تینیجری

نوجوانان یکی از جدایی‌ناپذیرترین جنبه‌های مخاطبان ژانر ترسناک هستند و مطمئناً بهترین فیلم‌ های ترسناک تینیجری که برای آن‌ها یا درباره آن‌ها ساخته شده‌اند کم نیست. ژانر ترسناک به زیر ژانرهای مختلفی تقسیم می‌شود که یکی از محبوب ترین آنها فیلم های ترسناک دبیرستانی است. در فیلم‌های ترسناک تینیجری، قهرمانان جوان در مبارزه با یک قاتل زنجیره‌ای تهدیدکننده، هیولا، روح یا هر شیطان معمولی فیلم‌های ترسناک دیگر مقابله می‌کنند.

فیلم های ترسناک دبیرستانی؛ این یک ژانر مهم است، زیرا بزرگسالان معمولاً برای مقابله با فشارهای زندگی مجهز هستند، اما نوجوانان این گونه نیستند. آنها وقتی زندگی عادی مدرسه و اجتماعی آنها توسط یک قاتل اسلشر یا شیوع زامبی به هم می‌خورد، آخرین افرادی هستند که هر کسی انتظار دارد با آن مقابله کند. البته، فیلم‌های ترسناک مبتنی بر نوجوانان همیشه مورد توجه منتقدان قرار نمی‌گیرند، اما بهترین فیلم‌ های ترسناک تینیجری جایگاه ویژه‌ای در قلب مخاطبان جریان اصلی شامل پیر و جوان دارند، زیرا از ناامنی‌هایی که بیشتر مردم با آن‌ها مواجه هستند، استفاده می‌کنند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، امروز مجموعه‌ای از بهترین فیلم های ترسناک تینیجری را خدمت شما ارائه می‌کنم.

The Faculty


The FacultyThe Faculty

فیلم ترسناک تینیجری رابرت رودریگز که توسط کوین ویلیامسون نویسنده فیلم «جیغ» نوشته شده است، احتمالاً شایسته شهرت بهتری نسبت به سال‌های گذشته است. اما چرا؟ چون اثری است که می‌توان از لحظات مختلف درونش لذت برد. داستان دبیرستانی که دانش‌آموزان آن معتقدند معلمانشان توسط انگل‌های بیگانه تسخیر شده‌اند، آنقدرها که به نظر می‌رسد اورجینال نیست، اما به خوبی اجرا شده است. به لطف کارگردانی مبتکرانه رودریگز و گروهی از ستاره‌های آینده که شامل الیجا وود، جوردانا بروستر، جاش هارتنت و جان استوارت است.

I Was a Teenage Werewolf


I Was a Teenage WerewolfI Was a Teenage Werewolf

این اثر ترسناک کلاسیک امروزه به عنوان یک اثر کمپی در نظر گرفته می‌شود، اما در آن زمان، ایده یک هیولای نوجوان در واقع یک مفهوم تکان دهنده تلقی می‌شد. جالب است بدانید: این فیلم مجموعه‌ای از فیلم‌های استثماری مشابه را راه‌اندازی کرد که در آن‌ها بلوغ، نوجوانی و بزهکاری با دگردیسی‌های هیولایی آمیخته می‌شود. بدون شک این اثر موفقیت بزرگی بود و مایکل لندون را در نقش اصلی به یک ستاره تبدیل کرد. داستان این اثر کلاسیک بسیار ساده است: یک هیپنوتراپیست از یک نوجوان همانند یک خوکچه هندی برای تولید سرمی استفاده می‌کند که او را به یک گرگینه شرور تبدیل می‌کند.

Buffy the Vampire Slayer


Buffy the Vampire SlayerBuffy the Vampire Slayer

شاید خیلی‌های سریال «Buffy the Vampire Slayer» را بشناسند که خالق آن جاس ویدون کارگردان فیلم «انتقا‌م‌جویان» مارول بود. بنابراین بله، این کمدی ترسناک تینیجری فاقد درخشش تاریک اقتباس تلویزیونی پس از آن است، اما فیلم اصلی، با همه حماقت‌های موجود در خودش پیرامون خون آشام‌ها، در واقع آنقدرها هم بد نیست. برای مثال یک حمله خون‌آشام‌ها در اوج فیلم صورت می‌پذیرد که مطمئناً به جایی اشاره می‌کند که جاس ویدون با سریال نیز به سمت همان حرکت کرد.

قصه فیلم، داستان بافی سامرز، آخرین زن جوان خون‌آشام‌کش است. در این داستان، خون‌آشام‌کش‌ها (که به‌طور ساده‌تر کشنده‌ها نامیده می‌شوند)، فراخوان می‌شوند یعنی سرنوشت آن‌ها را فرامی‌خواند تا علیه خون‌آشام‌ها، دیوها و دیگر نیروهای شر و تاریکی بجنگند. بافی نیز هم‌چون «کشنده‌های» پیشین از افرادی به نام «دیدبان» یاری می‌گیرد که او را راهنمایی می‌کنند و آموزش می‌دهند اما بافی برخلاف پیشینیان خود دوستان وفاداری به نام «گروه ممتاز» را هم به دور خود جمع می‌کند.

I Know What You Did Last Summer


I Know What You Did Last SummerI Know What You Did Last Summer

در چهارم ژوئیه، چهار دوست بر اثر تصادف غم انگیزی که به طور تصادفی مردی را می‌کشند، به هم گره می‌خورند. جولی (جنیفر لاو هیویت) یک سال پس از انداختن جسد قربانی خود به دریا و قول دادن به اینکه دیگر درباره آن صحبت نکند، یادداشتی دریافت می‌کند که در آن نوشته شده بود: «من می‌دانم تابستان گذشته چه کردی!». با این تفاسیر دیگر دوستان او نیز با یک سری پیام‌های مشابه و یک دیوانه قلابدار که شهر کوچک ساحلی آنها را به آشوب می‌کشد، دوباره به هم می‌پیوندند. این فیلم با الهام از فیلم‌های اسلشر تینیجری دهه ۱۹۸۰ مانند Prom Night و The House on Sorority Row برای طرفداران سرسخت زیرژانر اسلشر یک انتخاب عالی است. دنباله‌های متعددی بر این فیلم ساخته شد که هر یک به نوبه خود جذاب است.

Fright Night


Fright NightFright Night

این کمدی ترسناک که به خوبی از سوی دوست‌داران این ژانر به یاد می‌آید درباره پسر نوجوانی است که متوجه می‌شود همسایه‌اش با بازی کریس ساراندون («عروس شاهزاده»)، یک خون‌آشام است اما نمی‌تواند کسی را متقاعد کند به جز یک مجری فیلم‌های ترسناک تلویزیونی (رادی مک‌داوال). جالب است بدانید این فیلم جز آثاری است که یک بازسازی مدرن نیز دریافت کرده است. بازسازی که در آن کالین فارل نقش همسایه خون‌آشام شرور را بازی می‌کند. پس شما می‌توانید هردو این آثار را به عنوان یک فیلم ترسناک تینیجری در لیست تماشای خود داشته باشید.

Warm Bodies


Warm BodiesWarm Bodies

اقتباس جاناتان لوین از رمان آیزاک ماریون به همین نام که یک چرخش سرگرم کننده در داستان رومئو و ژولیت است، به لطف برداشت کمدی خود از شور و شوق احیا شده فیلم زامبی، طرفداران قابل توجهی را به خود اختصاص داد. نیکلاس هولت در نقش «R»، یک زامبی در دنیایی پسا آخرالزمانی است که تک‌گویی درونی و تنهایی اشتیاق او را برای همراهی با آماندا پالمر جولی، دختری زنده که عاشق او می‌شود، آشکار می‌کند.

عاشقانه بعید آنها از دو دنیای متخاصم ممکن است بیشتر به سمت بخش‌های کمدی رمانتیک از قالب زامبی‌محور متمایل شود که توسط Shaun of the Dead اثر ادگار رایت آغاز شده بود، اما این موضوع جذاب‌تری است که داستان ترسناک زامبی‌ها را نیز به خود و ماجرایش وصل می‌کند.

Christine


ChristineChristine

نمادهای آثار ترسناک جان کارپنتر و استفن کینگ با این اقتباس از داستان موفقیت آمیز ماشین نفرین شده نویسنده برخورد کردند و اگرچه به ندرت با فیلم‌های کلاسیک کارگردان در این ژانر ترکیب می‌شود، اما کریستین همچنان یکی از بهترین فیلم های ترسناک تینیجری است که از آثار متعدد کینگ ساخته شده است. وسیله نقلیه موجود در عنوان اثر به موضوع وسواس یک نوجوان تنها تبدیل می‌شود و میل جنسی افسارگسیخته و رو به رشد او تاریک‌تر و تیره‌تر می‌شود، زیرا دلبستگی او به یک ماشین «پلیموث فیوری» تهدیدآمیز و قوی‌تر می‌شود. این فیلم از زمان اکران به یک اثر کلاسیک کالت تبدیل شده است.

Summer Of 84


Summer Of 84Summer Of 84

یک پسر نوجوان برخی از دوستان محله‌اش را متقاعد می‌کند که یک افسر پلیس محلی دوست‌داشتنی می‌تواند یک قاتل زنجیره‌ای باشد، و همه آن‌ها تابستانی پر از ماجراجویی و تحقیق را برای کشف راز چند پسر گمشده آغاز می‌کنند. همانطور که «تابستان۸۴» به وضوح الهام گرفته شده از داستان‌های پلیسی نسبتاً سبک دل از تاریخ معاصر است و به همان اندازه که به کلیشه‌های زیرژانر «بچه‌های سوار بر دوچرخه» که توسط فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مانند «Stranger Things» استفاده می‌شود، بازی می‌کند، اما بسیار تیره تر از همه است و در مدت زمان کوتاهی تأثیر محسوسی بر فضای ترسناک تینیجری گذاشته است.

Final Destination


Final DestinationFinal Destination

«مقصد نهایی» یک افزوده عجیب به بهترین فیلم‌ های ترسناک تینیجری در این ژانر بود، زیرا قاتل در اینجا یک قاتل نقابدار یا یک هیولای شیطانی نبود. قاتل در اینجا صرفاً مرگ بود، زیرا به دنبال پایان دادن به زندگی افرادی بود که ممکن است به دلیل یک چرخش شانس از سرنوشت خود فرار کنند. با این حال، هیچ کس از مرگ فرار نمی‌کند، و چیزی که ایده را تازه کرد این بود که همه چیز در مورد حوادث طبیعی روزمره بود که می‌توانست پس از فرار از سرنوشت ظاهری خود به زندگی یک نوجوان پایان دهد. در حالی که این اثر حتی نقدهای منفی دریافت کرد، ولی در میان جریان اصلی محبوب بود و چندین دنباله را ایجاد کرد که یک فرنچایز را گسترش داد و آن را به یکی از مهمترین اثر در لیست برترین فیلم های ترسناک تینیجری تبدیل کرده است.

All The Boys Love Mandy Lane


All The Boys Love Mandy LaneAll The Boys Love Mandy Lane

در دبیرستانی در تگزاس، فردی خارجی به نام مندی لین (امبر هرد) در تابستان شکوفا می‌شود و توجه همکلاسی‌های مردش را به خود جلب می‌کند. هنگامی که او به همراه بهترین دوستش امت (مایکل ولش) به یک مهمانی دعوت می‌شود، مهمانداران محبوب یکی یکی شروع به ترک و ناپدید شدن می‌کنند. فیلم The Boys Love Mandy Lane نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کردد. در حالی که برخی ممکن است این فیلم را تلاشی ناموفق برای احیای فیلم اسلشر تینیجری بدانند، برخی دیگر بحث آن را در مورد نگاه خطرناک نوجوانان پسر حاضر در آن تحسین کرده‌اند.

The Lost Boys


The Lost BoysThe Lost Boys

پسران گمشده، یک کلاسیک کالت خون آشامی در منظره فیلم ترسناک تینیجری است. داستان فیلم مادری مجردی را دنبال می‌کند که به همراه دو پسر جوانش به شهر جدیدی می‌رسند، که به زودی متوجه می‌شوند که شهر محل حضور یک خون آشام مرگبار است. پسر کوچکتر با یک جفت شکارچی خون آشام دوست می‌شود، در حالی که پسر نوجوان بزرگتر با یک باند محلی با عشق به موتور سیکلت، مهمانی و تخلیه خون از قربانیان ناآگاه درگیر می‌شود. فیلم The Lost Boys به خاطر زیبایی‌شناختی و ترسناک بودنش شناخته می‌شود، اما جوئل شوماخر به عنوان کارگردان، جوهره سبک زندگی در شهر ساحلی کالیفرنیا در اواخر دهه ۸۰ را به خوبی به تصویر می‌کشد.

It Follows


It FollowsIt Follows

دیوید رابرت میچل از ترس از ناشناخته‌ها برای القای حس ترس در بینندگانش با فیلم «It Follows» در سال ۲۰۱۴ استفاده کرد و اثری متفاوت بین فیلم های ترسناک دبیرستانی ساخت. در آن، یک نوجوان متوجه می‌شود که پس از یک برخورد جنسی به ظاهر بی‌گناه، نفرین شده است، که در آن یک حضور نامرئی با نیات شوم شروع به تعقیب او می‌کند. سپس نوجوان و دوستانش باید تلاش کنند و زنده بمانند و در عین حال از انتقال نفرین از طریق تماس فیزیکی بیشتر اجتناب کنند. این فیلمی با مضامینی است که به پیامدهایی که ممکن است با اعمال فرد به همراه داشته باشد، اشاره دارد، که به ویژه در سال‌های نوجوانی رایج است. این فیلم یک موفقیت بزرگ در گیشه بود که مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت.

The Cabin in the Woods


The Cabin in the WoodsThe Cabin in the Woods

گروهی از جوانان برای گذراندن تعطیلات به یک کابین دورافتاده در جنگل می‌روند که متوجه می‌شوند که این کابین دارای چیزهای وحشتناکی است. کابین در جنگل اثر درو گدارد از یکی از قدیمی‌ترین چیدمان‌های ژانر وحشت تینجیری برای پیش‌فرض خود استفاده می‌کند، اما با تغییری تازه. یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک نوجوانانه، این فیلم به طنز فیلم‌های ترسناک می‌پردازد و مملو از کلیشه‌ها است، بدون اینکه خسته‌کننده باشد. همچنین دارای یک پایان منحصر به فرد است که به سختی می‌توان آن را فراموش کرد. این اثر تمام بهترین جنبه‌های فیلم‌های ترسناک گذشته را می‌گیرد و آنها را به زیبایی در یک فیلم سینمایی قرار می‌دهد.

The Craft


The CraftThe Craft

یکی از فیلم‌هایی که میراث عظیمی را در طول سال‌ها به دست آورد، فیلم ترسناک تینیجری، The Craft در سال ۱۹۹۸ بود. این فیلم درباره چهار دختر نوجوان بود که جادوگری می‌کردند و از آن برای انتقام گرفتن از افرادی که در دبیرستان آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند استفاده می‌کردند. با این حال، وقتی سه نفر از آنها در رفتار خشونت آمیز خود زیاده روی می‌کنند، منجر به شکست گروه و رقابت مرگبار می‌شود. این فیلم نه تنها طرفداران زیادی پیدا کرد، بلکه پس از اکران به یک اثر کالت بدل شد. باید بدانید ۲۴ سال پس از اکران، این فیلم دنباله‌ای دریافت کرد.

Ginger Snaps


Ginger SnapsGinger Snaps

در مقایسه با سایر زیرژانرهای ترسناک، فیلم‌های گرگینه بزرگ زیادی وجود ندارد، اما یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تینیجری در واقع بر اساس اسطوره‌های گرگینه است. جینجر اسنپ خواهران نوجوان بریژیت و جینجر را نشان می‌دهد، دو دختری که مجذوب مرگ شده‌اند و وقتی ۱۶ ساله می‌شوند، نقشه‌ای برای مردن با هم طراحی می‌کنند. تبدیل شدن یکی از دختران به یک گرگینه چیزی است که Ginger Snaps به عنوان یک استعاره برای دخترانی که به سن نوجوانی می‌رسند و مبارزاتی که باید بر آن غلبه کنند بیان می‌کند. این فیلم مورد تحسین منتقدان و دریافت دو دنباله قرار گرفت.

Scream


ScreamScream

فیلم ترسناک کلاسیک Scream محصول ۱۹۹۶ که وس کریون قاتل سریالی گوست‌فیس را در یک فیلم اسلشری که مترادف با بهترین فیلم های ترسناک تینیجری شده است، به جهان معرفی کرد. فیلم داستان گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کند که توسط یک قاتل نقابدار که دوست دارد بازی‌های ذهنی حول محور فیلم‌های ترسناک انجام دهد، تحت تعقیب و قتل قرار می‌گیرند. «جیغ» بار دیگر ثابت کرد که چرا وس کریون به عنوان یکی از استادان ترسناک شناخته می‌شود. این فیلم برنده چندین جایزه شد. همچنین دنباله‌هایی را برای خود دید که بیش از ۲۵ سال طول کشیده است و آن را تبدیل به پرفروش‌ترین فرنچایز در بین فیلم های ترسناک دبیرستانی کرده است.

Carrie


CarrieCarrie

کارگردان محترم برایان دی پالما در سال ۱۹۷۶ اقتباسی از رمان کلاسیک کری از استفن کینگ را کارگردانی کرد که مورد تحسین قرار گرفت. یکی از بهترین فیلم‌ های ترسناک تینیجری، این فیلم یک نوجوان پناه گرفته و مورد آزار و اذیت را دنبال می‌کند که دارای قدرت تله‌کینتیک است، زیرا او به دنبال انتقام از کسانی است که به او ظلم کرده‌اند. با گذشت چند دهه از فیلم، کری همچنان پابرجاست و به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های استیون کینگ از هالیوود عمل می‌کند. این شامل یک داستان با تمرکز بر مضامین مربوط به مواجهه با ناملایمات در دوران نوجوانی است. دوره‌ای از زندگی یک فرد که در آن همه چیز نامشخص است. بازی سیسی اسپیسک و پایان نمادین فیلم سال‌ها بعد همچنان نمادین هستند.

The Texas Chainsaw Massacre


The Texas Chainsaw MassacreThe Texas Chainsaw Massacre

فیلم ترسناک کلاسیک توبی هوپر، کشتار با اره برقی تگزاس، زمانی که در سال ۱۹۷۴ اکران شد، هیچ شباهتی به تاثیر گذاری آن در این سا‌ل‌ها نداشت. یک خانواده آدمخوار به رهبری یک صورت چرمی که اره برقی به دست دارد، شکار و از بین می‌روند. بیش از چهل سال از انتشار آن و کشتار با اره برقی تگزاس می‌گذرد که تماشای آن همچنان مثل همیشه وحشیانه و آزاردهنده است. از آن زمان تاکنون، فیلم‌های زیادی نتوانسته‌اند ترس خامی را که فیلم کشتار با اره برقی تگزاس ارائه کرد، به تصویر بکشند، زیرا این اثر به محبوبیت ژانر فیلم اسلشر کمک بزرگی کرد.

A Nightmare on Elm Street


A Nightmare on Elm StreetA Nightmare on Elm Street

پس از اینکه کریون در دهه ۷۰ میلادی در مدارهای ترسناک شهرت پیدا کرد، این کارگردان با فیلم A Nightmare on Elm Street به موفقیت رسید. این فیلم داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که روح یک قاتل معروف به فردی کروگر در رویاهای خود از آنها دیدن می‌کند. کروگر شروع به قتل نوجوانان در رویاهایشان می‌کند که در نهایت منجر به مرگ آنها در دنیای واقعی می‌شود. فیلم کابوس در خیابان الم، فردی کروگر را به یکی از شناخته‌شده‌ترین هیولاهای سینمایی تبدیل کرد که تا به حال صفحه نقره‌ای به ارمغان آورده است و محبوبیت آن منجر به تولید ۹ فیلم و یک جایگاه در کتابخانه کنگره ملی آمریکا شد.

Halloween


HalloweenHalloween

یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تینیجری تمام دوران در سال ۱۹۷۸ با مایکل مایرز قاتل در هالووین جان کارپنتر به نمایش درآمد. مایرز پس از گذراندن پانزده سال در بیمارستان روانی با تشنگی برای کشتن به زادگاه کوچک خود باز می‌گردد. او نوجوانان شهر را هدف قرار می‌دهد. ماسک سفید وحشتناک مایرز، حضور فراطبیعی او و طبیعت غیرقابل کشتنش او را به یکی از ترسناک ترین نمادهای فیلم ترسناک تبدیل کرده است. این فیلم به یک کلاسیک فوری تبدیل شد و ده دنباله و جایگاهی در کتابخانه کنگره ملی آمریکا ایجاد کرد و کلیشه یا نماد ترسناک «دختر نهایی» را محبوب کرد.

Jennifer’s Body


Jennifer's BodyJennifer's Body

«بدن جنیفر» یکی از آن دست آثار تینیجری است که روابط جنسی و زنانه را از دریچه‌ای فراطبیعی بررسی می‌کند. آماندا سیفرید در نقش نیدی بازی می‌کند، یک کتاب‌خوان خجالتی و بهترین دوست برای تشویق‌کننده محبوب جنیفر چک (مگان فاکس). رابطه آنها در زیرمتن عجیب و غریب رمزگذاری شده است، و آنها از قلمرو معمول دوستی عبور می‌کنند و وارد جریان بلوغ، پسران، و نردبان اجتماعی می‌شوند. دیابلو کودی، نویسنده و کارین کوساما، کارگردان، چشم‌انداز زنانه‌ای را به نمایش می‌گذارند. «بدن جنیفر» بسیار شبیه به بیانیه‌ای درباره شکوفایی زنانگی، قدرت زنانه و استحکام پیوندهای بین زنان است.


ItIt

استفن کینگ موفق‌ترین اقتباس (تجاری) از آثار خود را با این رکوردشکنی به ثمر رساند، که نوجوانان شهر کوچک دِری را در مقابل دلقک قاتل پنی وایز قرار داد. این اثر ترسناک تینیجری یکی از موفق‌ترین آثار تاریخ باکس آفیس در گونه وحشت است. این فیلم و دنباله آن نیاز به شرح و توضیح زیادی ندارد؛ چرا که جذابیت فیلم و قصه خود گویای همه چیز است. اما داستان فیلم در شهری کوچک در مین، ماجرای هفت کودک و نوجوان معروف به باشگاه بازنده‌ها را روایت می‌کند که با مشکلات زندگی، قلدرها و هیولایی که شکل دلقکی به نام پنی وایز را به خود می‌گیرد، روبرو می‌شوند.

Fear


FearFear

یکی از اولین نقش‌های سینمایی مارک والبرگ در سال ۱۹۹۶ با فیلم «ترس»، با بازی ریس ویترسپون جوان، رقم خورد. این روزها تصور این دو در یک فیلم در کنار هم سخت خواهد بود، اما در دهه ۹۰ میلادی آنها در این فیلم هیجانی روانشناختی و تینیجری در مورد دختر نوجوانی بازی کردند که شروع به قرار گذاشتن با پسری در ۲۰ سالگی می‌کند، اما آرام آرام متوجه می‌شود که او به اندازه‌ای که نشان می‌دهد جذاب و کاریزماتیک نیست. آیا این پسر دل‌ربا یک قاتل است؟! اگر این فیلم کمتر شناخته شده دهه ۹۰ را ندیده‌اید، مطمئناً ارزش تماشای یک ویترسپون جوان و والبرگ را در نقشی شرورانه دارد و نه قهرمان معمولی او در سال‌های بعد.

Disturbing Behavior


Disturbing BehaviorDisturbing Behavior

جیمز مارسدن در فیلم Disturbing Behavior در کنار دیگر بازیگران جوان آن روز، کیتی هولمز و نیک استال بازی می‌کند. اما به عنوان یک بچه جدید در شهر، شخصیت مارسدن متوجه چیز عجیبی در مورد برخی از دانش‌آموزان می‌شود، به‌ویژه زمانی که یکی از دوستان مطرود او یک روز کاملاً به عنوان بخشی از جمعیت «ناتوان» در مدرسه، ناگهان متحول شده است. اگرچه این فیلم قطعاً فوق العاده شگفت انگیز نیست، اما تا حدودی خاطره انگیز است و قطعاً در بسیاری از خواسته‌ها و ترس‌های تینیجری در آثار دبیرستانی بعد از خود نقش مستقیم دارد.

Urban Legend


Urban LegendUrban Legend

در فیلم ترسناک تینیجری Urban Legend همه چیز درباره افسانه‌های شهری است. فقط این بار، همه آنها در زندگی واقعی رخ می‌دهند! این فیلم بیشتر پیرامون یک گروه است، با بازی جرد لتو، آلیشیا ویت و ربکا گیهارت به عنوان دانشجویانی در دانشگاه نیوانگلند که یا در حال تحقیق یا در حال تجربه یک دسته از قتل‌های وحشتناک شبیه به افسانه‌های کلاسیک شهری هستند. پس باید بدانید این اثر را نیز باید در لیست تماشای آثار ترسناک تینیجری مورد نظر خودتان به یاد داشته باشید.

جمع بندی

در اینجا فهرست فیلم های ترسناک دبیرستانی ویجیاتو به اتمام می‌رسد. شما کدام یک از این آثار فهرست بهترین فیلم های ترسناک دبیرستانی را دیده‌اید و جای چه فیلمی را در این مطلب خالی می‌بینید؟ حتما نظر خود را درباره این آثار و فهرست خودتان از برترین فیلم های ترسناک تینیجری که دیده‌اید را با ما در میان بگذارید.

برترین فیلم های ترسناک تینیجری چه آثاری هستند؟

فیلم‌هایی مانند هالووین، می‌دانم تابستان گذشته چه کردی، جیغ، مقصد نهایی و بدن جنیفر و بدن‌های گرم و آن از بهترین فیلم های ترسناک تینیجری به حساب می‌آیند

پرفروش ترین فیلم در بین برترین فیلم های ترسناک تینیجری چه اثری است؟

سری فیلم‌های جیغ توانستند جزو آثار پرفروش در بین فرنچایزهای سینمایی متعلق به ژانر فیلم های ترسناک تینیجری باشند.

ویژگی‌های فیلم های ترسناک تینیجری چیست؟

در فیلم‌های ترسناک تینیجری، قهرمانان جوان در مبارزه با یک قاتل زنجیره‌ای تهدیدکننده، هیولا، روح یا هر شیطان معمولی فیلم‌های ترسناک دیگر مقابله می‌کنند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.