یک بازی کلان‌بودجه بر اساس انیمیشن Invincible ساخته خواهد شد

یک بازی کلان‌بودجه بر اساس انیمیشن Invincible ساخته خواهد شد

کمپانی Skybound قصد دارد یک بازی AAA بر اساس Invincible بسازد و به همین خاطر در تلاش برای جذب سرمایه از طریق تامین مالی جمعی است.

<!–

–>

کمپانی Skybound در واقع قصد دارد با استفاده از تامین مالی جمعی یک استودیو ۳۰ نفره تاسیس کند که اعضای آن سابقه کار در شرکت‌هایی مثل اکتیویژن بلیزارد، آمازون گیمز و EA را دارند. این کمپین جذب سرمایه دیروز راه اندازی شده است و خود رابرت کیرکمن (Robert Kirkman) نیز در ساخت این بازی از Invincible نقش خواهد داشت. 


مطلب پیشنهادی:چرا بازگرداندن مرد آهنی به مارول ایده بدی استمارول لطفاً خرابش نکن!
چرا بازگرداندن مرد آهنی به مارول ایده بدی استچرا بازگرداندن مرد آهنی به مارول ایده بدی است

دیوید آلپرت (David Alpert)، مدیر عامل Skybound Entertainment، در این باره اعلام کرده است که ایجاد ارتباطات معنی‌دار با مخاطبان را در اولویت قرار می‌دهند. این کمپین به طرفداران این امکان را می‌دهد که نه تنها خود را در دنیای Invincible غرق کنند، بلکه مستقیما به گسترش آن کمک کنند.

بازی Invincibleبازی Invincible

تاکنون این کمپین تامین مالی جمعی توانسته ۴۵۰ هزار دلار سرمایه جمع‌اوری کند و تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت. Skybound همچنین به تازگی یک بازی شوتر رایگان در فورتنایت منتشر کرده است که Invincible Universe – Rise of the Sequids نام دارد. بد نیست به انیمیشن Invincible نیز اشاره‌‌ای داشته باشیم، سریالی که فصل دوم آن تمام شده و فصل سوم در حال ساخت است.

رابرت کرکمن، خالق Invincible تا پیش از این گفته بود که فکر می‌کند برای بیان داستان کامل کمیک «شکست‌ناپذیر» به یک انیمیشن سریالی ۷ یا ۸ فصلی نیاز دارد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ پیوند عاشقانه‌ی برتر در دنیای کمیک‌هادل‌باختگی در پنل‌ها
۱۵ پیوند عاشقانه‌ی برتر در دنیای کمیک‌ها۱۵ پیوند عاشقانه‌ی برتر در دنیای کمیک‌ها


بررسی بازی Dragon’s Dogma 2 | کپکام چی پخته؟

یک بازی کلان‌بودجه بر اساس انیمیشن Invincible ساخته خواهد شد - ویجیاتویک بازی کلان‌بودجه بر اساس انیمیشن Invincible ساخته خواهد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.