یوتیوب میزبان بازی‌های آنلاین می‌شود

آنطور که خبرهای حوزه گیم و تکنولوژی عنوان می‌کند، ظاهراً یوتیوب قصد دارد تا چندی دیگر محصولی جدید به پلتفرم خود اضافه کند که امکان بازی‌های آنلاین را فراهم می‌کند.

یوتیوب به‌عنوان بزرگترین پلتفرم ویدئویی جهان برنامه توسعه محصولی جدید به‌نام پلی‌اِبل (Playables) را آغاز کرده است. ظاهراً یوتیوب که یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های گوگل است قصد دارد پشتیبانی از بازی‌های آنلاین را به پلتفرم خود اضافه کند. با این وجود یوتیوب هم به یکی از مراکز اصلی انجام بازی‌های اینترنتی بدل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تغییر پیش‌نیازهای درآمدزایی یوتیوب؛ کسب درآمد از یوتیوب ساده‌تر شد!

بازی‌های آنلاین راهی پلتفرم یوتیوب می‌شوند

روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به ایمیلی که به کارمندان گوگل (شرکت مادر یوتیوب) ارسال شده است، گزارش کرد: این شرکت از کارمندانش دعوت کرده است تست محصول جدید یوتیوب به نام پلی‌اِبل (Playables) را آغاز کنند. بازی‌های موجود برای تست، شامل بازی آرکید استک بونس هستند.

این بازی‌ها می‌تواند در سایت یوتیوب در مرورگرهای وب یا از طریق دستگاه‌هایی که با اندورید گوگل یا iOS اپل کار می‌کنند، اجرا شوند.

بازی‌های آنلاین راهی پلتفرم یوتیوب می‌شوند

بازی‌های آنلاین راهی پلتفرم یوتیوب می‌شوند

سخنگوی یوتیوب گفت:

بازی مدت‌ها مورد توجه بوده است و یوتیوب قابلیت‌های جدیدی را آزمایش می‌کند اما در حال حاضر، خبری برای اعلام ندارد.

بر اساس گزارش رویترز، وال استریت ژورنال گزارش کرد میزبانی بازی‌های آنلاین در یوتیوب، بخشی از تلاش نیل موهان، مدیرعامل یوتیوب برای حرکت به سمت حوزه‌های جدید رشد در بحبوحه کندی هزینه تبلیغات است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پشتیبانی یوتیوب از بازی‌های آنلاین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.