آپدیت اندروید ۱۴ و MIUI 14.1 به زودی برای این پرچمداران شیائومی و ردمی منتشر می‌شود

پس از اعلام خبر لغو انتشار رابط کاربری MIUI 14.5 از طرف شیائومی، به نظر این برند چینی قصد ارائه آپدیت اندروید ۱۴ و MIUI 14.1 را برای برخی گوشی‌های خود دارد.

شیائومی به‌تازگی در اقدامی غیر منتظره خبر از توقف روند توسعه آپدیت MIUI 14.5  داد تا تمرکز مهندسان این شرکت بر روی سیستم عامل اندروید ۱۴ و نسل بعدی رابط کاربری MIUI قرار گیرد.

بر همین اساس شیائومی طی جدیدترین اطلاع‌رسانی عمومی خود اعلام کرد که توسعه آپدیت MIUI 14.5 گوشی‌های خود را به‌منظور تمرکز بر روی بروزرسانی MIUI 15 متوقف ساخته تا بتواند توسعه‌دهندگان و منابع خود را بیشتر به نسل بعدی اندروید و رابط کاربری اختصاصی MIUI 15 اختصاص دهد. با این وجود شرکت چینی تداوم انتشار آپدیت MIUI 14 را فراموش نکرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر می‌شود [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

انتشار آپدیت اندروید ۱۴ و MIUI 14.1 برای برخی گوشی‌های شیائومی

طبق گزارش Gizchina آپدیت اندروید ۱۴ و MIUI 14.1 قرار است برای گوشی‌های شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ اولترا، ردمی K60 و ردمی K60 پرو عرضه شود. مهم‌ترین نکته قابل‌توجه درباره آپدیت رابط کاربری MIUI 14.1، طراحی آن براساس اندروید ۱۴ است.

آپدیت اندروید 14 و MIUI 14.1

آپدیت اندروید 14 و MIUI 14.1

طبق انتظارات این آپدیت بین ماه‌های آگوست تا نوامبر (مرداد تا آبان) ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد. با انتشار آپدیت MIUI 14.1 برای پرچم‌داران برگزیده شیائومی و ردمی، کاربران این گوشی‌ها این امکان را دارند تا در زمره اولین افرادی قرار بگیرند که اندروید ۱۴ را بر روی گوشی خود تجربه می‌کنند.

از طرفی هنوز تاریخ رسمی انتشار آپدیت می یو آی ۱۵ به‌طور رسمی اعلام نشده است، با این حال برخی شایعات نشان از معرفی رابط کاربری جدید شیائومی در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر) دارد. همچنین شیائومی کار بر روی نسخه آزمایشی رابط کاربری MIUI 15 را با تعدادی از گوشی‌های پرچمدار خودش شروع کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت اندروید ۱۴ و MIUI 14.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.