یاسین چوکو محافظ لیونل مسی هیکل عضلانی خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت

اخیراً یاسین چوکو (محافظ لیونل مسی) بدن عضلانی خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است. این نیروی دریایی سابق، خود را برای محافظت از ستاره اینتر میامی در این فصل MLS پس از وایرال شدن مهارت‌هایش در فضای مجازی در سال ۲۰۲۳ آماده می‌کند.

image 147

این مبارز آموزش دیده MMA که شخصاً توسط دیوید بکهام، مالک اینترمیامی پس از ورود برنده ۸ توپ طلا به ایالات متحده در تابستان سال ۲۰۲۳ انتخاب شده، در ماه های گذشته مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است.

image 143

چوکو در ماه اکتبر سال ۲۰۲۳، هنگامی که این ستاره آرژانتینی در فلوریدای جنوبی با همسرش آنتونلا روکوزو استراحت می کرد، در کنار مسی دیده شد.

چند هفته قبل از آن، او پس از باخت اینترمیامی در مقابل سینسیناتی از گرفتن امضای مسی توسط یک هوادار جوان جلوگیری کرد.

image 144 edited

رابرت تیلور، مهاجم اینتر میامی، برای هالووین به طرز خنده‌داری مانند این محافظ لباس پوشیده و ظاهرش را با عضلات مصنوعی و کلاه طاسی تکمیل کرد.

چوکو همچنین در عکسی با مسی در یک جت خصوصی در حال بازگشت از پاریس به میامی پس از اینکه این بازیکن ۳۶ ساله آرژانتینی هشتمین توپ طلای خود را به دست آورد، دیده شده است.

image 145

در ماه نوامبر، چوکو مجدداً زمانی که ناگهان از ناکجاآباد پشت سر مسی ظاهر شد، در حالی که شماره ۱۰ میامی در حال احوالپرسی با کودکانی بود که می خواستند با او عکس بگیرند، خبرساز شد.

اخیراً چوکو در بازی مقابل السالوادور در ماه ژانویه، پس از مصدومیت قهرمان ۳ دوره لیگ قهرمانان اروپا در حال محافظت از او دیده شد.

image 146 edited

چوکو در اینستاگرام حدود ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد، اما مسی در میان فالوورهای او نیست.

چوکو مرتباً ویدیوهایی از مبارزات خود منتشر می کند و حتی یک بار مبارزه سابق MMA، حبیب نورمحمدوف را ملاقات کرده است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.