گوگل پیکسل ۸a در چهار نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد

طبق اسنادی که به تازگی در پایگاه اطلاعاتی FCC قرار گرفته، گوشی گوگل پیکسل ۸a در چهار نسخه با شماره مدل‌های متفاوت وارد بازار خواهد شد.

پس از انتشار تصاویر زنده و رندرهای پیکسل ۸a حالا گوگل تایید کرده که این گوشی در چهار مدل و نسخه متفاوت با شماره مدل‌های G8HHN ،GKV4X ،G6GPR و G576D  وارد بازار خواهد شد. در گذشته نیز یک‌سری تصاویر از جعبه Google Pixel 8a منتشر شد که روی آن شماره مدل G6GPR حک شده بود؛ یعنی شماره مدلی که اکنون توسط FCC تأیید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوگل پیکسل ۸a

گوگل به طور کلی در ساخت گوشی‌های هوشمند خود، بر اساس نیازهای سخت افزاری در مناطق مختلف، مدل‌های متفاوتی را توسعه می‌دهد. قابل ذکر است که در اسناد منتشر شده، شماره مدل‌های مختلف به عنوان نسخه‌های متفاوت از یک گوشی معرفی شده‌اند، بنابراین مطمئن هستیم که هر چهار شماره مربوط به پیکسل ۸a گوگل هستند.

گوگل پیکسل 8a

گوگل پیکسل 8a

دو نسل آخر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه پیکسل یعنی پیکسل ۶a و پیکسل ۷a در ماه مه عرضه شدند. بنابراین، انتظار می‌رود که Pixel 8a نیز ظرف چند ماه آینده وارد بازار شود.

طبق آنچه در تصاویر منتشر شده از این گوشی دیده‌ایم، اکثر عناصر طراحی مشابه نسل قبلی خواهند بود. در واقع تنها تفاوت برجسته این دستگاه با Google Pixel 7a سال گذشته، در ابعاد (۱۵۲.۰ در ۷۳.۰ در ۹.۰ میلی‌متر) است که تنها ۰.۱ میلی‌متر عریض‌تر شده است.

در تصویری که از جعبه پخش شده نیز می‌توانیم یک ماژول دوربین آشنا را ببینیم که به نظر می‌رسد کمی ضخیم‌تر شده و گوشه‌های آن هم کمی گردتر از Pixel 7a شده‌اند. گفته می‌شود که این گوشی با نسخه ضعیف شده تراشه Tensor G3 عرضه خواهد شد. این تراشه قبلا در گیک‌بنچ امتیازهای ۱۲۱۸ و ۳۱۷۵ را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است. این گوشی از همان صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ۹۰ هرتزی نسل قبل استفاده کرده و در چهار گزینه رنگی در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی گوگل پیکسل ۸a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.