ریلمی نارزو ۷۰ پرو (Realme Narzo 70 Pro 5G) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی جدید ریلمی با نام ریلمی نارزو ۷۰ پرو فایوجی معرفی شد. چیزی که این گوشی را خاص می‌کند طراحی زیبا و بی‌نظیر آن در کنار یک سیستم دوربین باکیفیت است.

ریلمی Narzo 70 Pro 5G طبق برنامه از پیش تعیین شده، امروز در کشور هند معرفی شد. این گوشی که از طراحی چشم‌نواز و سیستم دوربین درجه یک و عالی بهره می‌برد، بر اساس سری Realme 12 ساخته شده است. البته طراحی این گوشی نسبت به سری ریلمی ۱۲ بهینه‌سازی شده و مشخصات هم نسبت به سری ۱۲ متفاوت هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی نارزو ۷۰ پرو

طراحی ریلمی نارزو ۷۰ پرو به گونه‌ای است که حس یک دستگاه پرچمدار را به راحتی منتقل می‌کند. این گوشی هوشمند از فریم تخت پلاستیکی، پنل پشتی شیشه‌ای با طرح دو رنگی و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل برجسته برخوردار است.

ریلمی نارزو 70 پرو

ریلمی نارزو 70 پرو

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این پنل حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲.۶۵ درصد و محتوای HDR+ را ارائه می‌دهد و در بالای آن یک سوراخ پانچ جهت قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

ریلمی نارزو 70 پرو

ریلمی نارزو 70 پرو

بخش سخت افزار ریلمی Narzo 70 پرو از تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک، رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 2.2 و سیستم خنک‌کننده مایع VC (محفظه بخار) تشکیل شده است. در بخش نرم‌افزار نیز از رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ بهره گرفته شده است.

ریلمی نارزو 70 پرو

ریلمی نارزو 70 پرو

سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشت شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی سونی IMX890 و لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

یکی دیگر از نقاط قوت Narzo 70 Pro باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و به گفته ریلمی در مدت ۱۹ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

ریلمی نارزو 70 پرو

ریلمی نارزو 70 پرو

از دیگر مشخصات ریلمی Narzo 70 Pro می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی ۵G، وایفای ۶، بلوتوث ۵.۲، GNSS، پورت USB تایپ C، بلندگوهای استریو دوگانه با فناوری Dolby Atmos، قابلیت Air Gestures، گواهی IP54 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. متاسفانه در این گوشی خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و اسلات کارت حافظه MicroSD نیست.

قیمت ریلمی نارزو ۷۰ پرو

گوشی Realme Narzo 70 Pro 5G در دو رنگ سبز و طلایی و دو پیکربندی متفاوت با برچسب قیمت زیر در هند به فروش می‌رسد:

  • نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۹۹۹ روپیه (معادل ۲۴۰ دلار و ۲۲۲ یورو)
  • نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۱۹۹۹ روپیه (معادل ۲۶۵ دلار و ۲۴۵ یورو)

فروش اولیه این محصول از ساعت ۶ بعد از ظهر امروز در وب‌سایت رسمی ریلمی (Realme.com) و فروشگاه آمازون شروع شده و فروش عادی از ساعت ۱۲ بعد از ظهر ۲۲ مارس آغاز خواهد شد. کاربران با خرید این گوشی یک جفت ریلمی بادز T300 به ارزش ۲۲۹۹ روپیه نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی نارزو ۷۰ پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.