گوشی گلکسی S25 به دوربینی با سنسور سونی مجهز می‌شود

سامسونگ ممکن است سنسور ۵۰ مگاپیکسلی S5KGN3 1/1.57 اینچی با فناوری Tetracell-pixel-binning را که در گوشی‌هایی مانند گلکسی S23 ، S23+، S23 FE یا Z Fold استفاده می‌شود، کنار بگذارد و از یکی از سنسور های جدید سونی در گوشی‌های گلکسی S25 و S25+ استفاده کند.

به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های آینده گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس سامسونگ که ماه آینده عرضه می‌شوند، همچنان میزبان سنسورهای سامسونگ باشند.

سنسور سونی گوشی‌های گلکسی S25 و S25+

سامسونگ معمولاً هر سه نسل یک‌بار دوربین گوشی خود را به‌طور قابل‌توجهی تغییر می‌دهد. بنابراین تصور ارتقای دوربین گلکسی S25، S25+ و S25 اولترا دور از ذهن نیست. انتخاب نهایی سونی به‌عنوان تامین‌کننده نیز تعجب‌آور نیست، زیرا اکنون تقریباً نیمی از بازار سنسورهای تلفن همراه را با محصولات متنوع خود در اختیار دارد.

گوشی گلکسی S25 به دوربینی با سنسور سونی مجهز می‌شود

به عنوان مثال، خط جدید LYTIA از سنسورهای دوربین موبایل با حساسیت نوری بالاتر و بازتولید رنگ بهتر که در تابستان معرفی شد، در حال حاضر راه خود را به گوشی‌هایی با ظاهری کوتاه در وان پلاس ۱۲ باز کرده است. این گوشی دارای تعدادی نسخه ۵۰ مگاپیکسلی پلاس است که هر کدام می‌توانند در زمانی که قیمت سنسورهای سونی به اندازه کافی کاهش یافته باشد، در گوشی‌های گلکسی S25 و S25+ حاضر شوند تا در مقابل سنسورهای GN خود سامسونگ رقابت کنند.

در حال‌ حاضر، این تغییر فقط در حد یک شایعه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که سامسونگ به سنسورهای سونی روی بیاورد. در عین حال، انتظار می‌رود گلکسی S24 و S24 پلاس، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN3 سامسونگ را به‌عنوان دوربین اصلی حفظ کنند. علاوه بر این، پرچمداران جدید سامسونگ به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز خواهند شد. سامسونگ هنوز به قیمت گوشی گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا اشاره نشده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.