گران شدن اینترنت همراه؛ راهکاری برای تشویق مردم به استفاده از اینترنت ثابت؟!

654648465

داوود زارعیان از تلاش‌های شرکت مخابرات برای توسعه شبکه فیبرنوری و ارائه بسته‌های ویژه به مشترکان خبر داد.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه‌های اینترنت همراه باید منطقی شود تا کاربران از اینترنت ثابت که کیفیت بالاتری دارد استفاده کنند. وی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا در این زمینه اقدام کند.

به گزارش سخت افزار مگ به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات، داوود زارعیان در یک نشست خبری درباره گسترش و توسعه شبکه فیبرنوری در کشور، اظهار داشت: برای افزایش استفاده از اینترنت ثابت دو عامل مهم وجود دارد. یکی از آن‌ها تعیین تعرفه‌های مناسب برای اینترنت همراه است که باید توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تفاوت چندانی بین قیمت اینترنت همراه و ثابت وجود ندارد و این باعث می‌شود که مردم بیشتر از اینترنت همراه که دسترسی به آن آسان‌تر است، استفاده کنند. زارعیان افزود: عامل دیگری که برای افزایش استفاده از اینترنت ثابت لازم است، توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل و تولید محتوای فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب است که باید توسط اپراتور‌ها و دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران برای تشویق مشترکان به استفاده از شبکه فیبرنوری، برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. از جمله این طرح‌ها می‌توان به اقساطی کردن مودم‌ها و سیم‌کشی‌ها و حتی رایگان کردن آن‌ها در برخی مناطق و همچنین ارائه بسته‌های متنوع با تعرفه‌های پایین‌تر از سایر اپراتور‌ها اشاره کرد. زارعیان امیدواری کرد که با اجرای این طرح‌ها، استفاده از اینترنت ثابت در کشور افزایش یابد.

شما چه نظری درباره تعرفه‌های اینترنت همراه و ثابت دارید؟ صحبت‌های داوود زارعیان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.