گوشی هوشمند تری فولد هواوی امسال عرضه می‌شود

هواوی پتنت گوشی هوشمندی با قابلیت سه بار تاشدن را با ثبت رسانده است. هنوز مشخص نیست که هواوی چه زمانی از گوشی هوشمندی با چنین قابلیتی رونمایی خواهد کرد، اما این پتنت جزئیات جالبی در مورد طراحی این گوشی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند تری فولد هواوی ممکن است تا پایان سال جاری عرضه شود.

هواوی آماده است تا یک گوشی هوشمند تری فولد را معرفی کند

سامسونگ قبلاً گوشی هوشمندی با قابلیت سه بار تاشدن را در رویداد CES به نمایش گذاشته بود، اما آن را برای فروش عرضه نکرد. ممکن است شاهد عرضه گوشی های هوآوی و سامسونگ با نمایشگر تری فولد در سال ۲۰۲۴ باشیم.

گوشی هوشمند تری فولد هواوی امسال عرضه می‌شود

ITHome اخیرا پتنت هواوی را منتشر کرده است، به نظر می رسد گوشی هوشمند آینده در حالت تا چشدن شکل Z به خود می‌گیرد و دستگاه دارای دو لولا متفاوت است. یکی از مفیدترین جنبه‌های یک دستگاه تری فولد این است که صفحه‌نمایش متصل به لولای دوم می‌تواند به سمت بیرون تا شود و این امکان را فراهم می‌کند که قسمت سوم صفحه به عنوان یک نمایشگر کاملاً کاربردی در هنگام تاشدن دستگاه استفاده شود. در حالی که دستگاه های تاشو به این سبک دارای صفحه‌نمایش بیرونی نیز هستند، دوربین‌های عقب وقفه قابل‌توجهی در صفحه ایجاد می‌کنند.

گوشی هوشمند تری فولد هواوی امسال عرضه می‌شود

دستگاه‌هایی با نمایشگر سه تکه هرگز وارد بازار معرفی نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد بزرگترین چالش طراحی آن است، زیرا دستگاهی با دو لولای مختلف شامل قطعات پیچیده و بسیار سنگین است. البته در پتنت هواوی، هر قسمت از نمایشگر دارای ضخامت متفاوتی است که باعث کاهش وزن می‌شود.

اینکه این گوشی کاربردی خواهد بود یا نه، هنوز مشخص نیست. زیرا هنوز هیچ شرکتی گوشی هوشمند سه تکه را معرفی نکرده است. اگرچه شایعات در حال حاضر قطعی نیستند، اما می‌توان انتظار داشت که برخی از تولیدکنندگان گوشی در سال ۲۰۲۴ گوشی‌های هوشمند تری فولد را معرفی کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.