گوشی نوکیا ۱۰۵ با تغییرات جذاب رونمایی شد

نوکیا از گوشی نوکیا ۱۰۵ سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد در این نسخه‌ی جدید، باتری بزرگتر شده و دوام بیشتری هم دارد. البته که این گوشی از ۴G هم پشتیبانی می‌کند.

وقتی که نسخه‌ی جدید گوشی را با نسخه‌ی سابق مقایسه می‌کنیم، متوجه چند تغییر خواهیم شد. از این تغییرات می‌توانیم به افزایش ۴۲٪ ظرفیت باتری و رسیدن آن به ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعت، افزایش حافظه تا ۳۲ گیگابایت، و بلوتوث ۵.۰ اشاره کنیم. همچنین، حروف درج شده روی دکمه‌ها پررنگ‌تر شده و گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار می‌شوند.

گوشی نوکیا 105 رونمایی شد

با تمام این تغییرات، موبایل جدید از نظر شکل دکمه‌ها همان سبک و سیاق مدل پیشین را دارد و برای کاربران سالمند، دانش‌آموزان و کسانی که نیاز به یک گوشی دوم دارند، یک انتخاب ایده‌آل است.

موبایل Nokia 105 4G از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن از تماس‌های صوتی VoLTE HD هم پشتیبانی می‌کند.

رادیو اکسترنال بی‌سیم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است که می‌توانید بدون هدفون هم از آن استفاده کنید. چراغ قوه‌ی گوشی را با استفاده از دکمه‌های ۴ جهت گوشی (جهت بالا برای روشن و خاموش کردن) می‌توانید روشن کنید. در آخر هم، بازی جذاب و معروف مار، روی این گوشی نصب است.

تراشه‌ای که روی Nokia 105 4G به‌کار رفته، UNISOC T107 است که از مدل پیشین قوی‌تر شده است. این گوشی در تاریخ ۲۸ آوریل وارد بازار خواهد شد و انتظار می‌رود که یکی از گوشی‌های پرفروش بازار بشود.

ads

به یک گوشی قلم دار نیاز دارید؟ اینجا بهترین گزینه های قلم دار بازار را معرفی کردیم.

بهترین گوشی قلم دار

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.