گوشی ناتینگ فون ۲ با طراحی تکراری و قیمت ۵۹۹ دلار معرفی شد

بعد از ماه‌ها انتظار و انتشار انواع و اقسام خبرهای رسمی و غیر رسمی، بالاخره ساعاتی قبل گوشی ناتینگ فون ۲ رسما رونمایی شد. این گوشی از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد ولی از نظر سخت‌افزاری با بهبود‌هایی روبرو شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

با وجود طراحی مشابه با نسل قبلی، لبه‌های پنل پشتی اندکی خمیده‌تر شده‌اند و به همین خاطر گوشی خوش‌دست‌تر شده است. LEDهای پنل پشتی حالا از ۱۱ نوار و در کل ۳۳ ناحیه‌ برای نورپردازی تشکیل شده است. همچنین می‌توانید LED قرار گرفته در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی را به نوتیفیکیشن‌های یک اپ به‌خصوص اختصاص دهید تا فقط در صورت پاک کردن نوتیفیکیشن‌های این اپ، این LED خاموش شود. در ضمن شرکت ناتینگ اعلام کرده که SDK و APIهای مربوط به این LEDها را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و این یعنی به‌زودی اپ‌ها می‌توانند به طور خلاقانه‌ای از این مشخصه بهره ببرند.

ناتینگ فون 2

در پنل جلویی با نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO روبرو هستیم که رزولوشن FHD+ ارائه می‌دهد و از سوی دیگر رفرش‌ریت آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. در حفره‌ی نمایشگر یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده که مبتنی بر سنسور سونی IMX615 است و این دوربین می‌تواند ویدیو‌های ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

در پنل پشتی هم دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود که از سنسور سونی IMX890 استفاده می‌کند و مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. شرکت ناتینگ برای دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی از سنسور سامسونگ JN1 استفاده کرده که این یعنی تفاوتی با نسل قبلی ندارد. البته این دوربین قابلیت‌های پیشرفته‌تری در زمینه‌ی HDR دریافت کرده است.

ناتینگ فون 2

قلب تپنده‌ی گوشی ناتینگ فون ۲ چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که جایگزین اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس موجود در نسل قبلی شده است. ظرفیت باتری به ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و سرعت شارژ از ۱۵ وات به ۴۵ وات رسیده است. این گوشی مجهز به رابط کاربری اختصاصی Nothing OS 2.0 که از اندروید ۱۳ استفاده می‌کند.

کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین رنگ‌های سفید و خاکستری تیره دست به انتخاب بزنند. مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۵۹۹ دلار قیمت دارد و مدل‌های ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.