معرفی نرم‌افزار Wintoys؛ بهینه‌سازی ویندوز به بهترین شکل

ویندوز یکی از سیستم‌عامل‌هایی است که اکثر افراد به علت شخصی‌سازی راحت و امکانات بالا به سراغ آن می‌روند. از طرف دیگر تنوع بسیار بالای نرم‌افزارهای ویندوزی باعث می‌شود که کاربران ویندوز بتوانند تجربه خوب و جالبی را برای خود رقم بزنند. نرم‌افزار Wintoys یک ابزاری کاربردی برای شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی امکانات موجود در ویندوز است که یافتن و استفاده مفیدترین ابزارها را در رایانه برای شما آسان‌تر از گذشته کند. این برنامه کاملا رایگان است و شما به کمک آن می‌توانید از ویژگی‌های پنهان رایانه‌ی شخصی خود نیز استفاده کنید. جالب است بدانید که Wintoys حتی به افزایش سرعت رایانه‌ی شما در انجام کارهای مختلف نیز کمک می‌کند. حال قبل از هر چیز اگر شما هم به فکر خرید یک لپ‌تاپ جدید هستید، دکمه‌ی زیر مختص به شماست.

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop GO

۲۱,۴۰۰,۰۰۰

۱۸,۹۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515JP-EJ408-i7 16GB 1HDD 512SSD MX330 - کاستوم شده

۳۶,۶۰۰,۰۰۰

۲۹,۶۹۰,۰۰۰

تومان

نرم‌افزار Wintoys چیست؟

برنامه‌ی کاربردی در ویندوز

Bogdan Pătrăucean توسعه‌دهنده‌ی این نرم‌افزار ادعا می‌کند که با کمک Wintoys شما هر روز موارد جدیدی را در ویندوز خود تجربه خواهید کرد. این بدان معناست که شما می‌توانید بسیاری از موارد را در رایانه‌ بهینه کنید و یا حتی به سراغ رفع ایرادات جزئی سیستم خود بروید. پس در واقع با نصب این برنامه‌ی رایگان ما می‌توانیم به سراغ بهبود و شخصی‌سازی گزینه‌های زیادی در کامپیوتر برویم.

زمانی که شما به سراغ باز کردن Wintoys روی کامپیوتر خود می‌روید، این برنامه مهم‌ترین مشخصات مربوط به رایانه از جمله پردازنده، رم، کارت گرافیک، نسخه فعلی ویندوز و تعداد برنامه‌های نصب شده در سیستم را به صورت کامل و مفصل به شما نشان می‌دهد. در نتیجه حتی اگر علاقه‌ای به شخصی‌سازی موارد مختلف روی سیستم خود ندارید، Wintoys باز هم می‌تواند به شما در جهت مشاهده‌ی اطلاعات کامل دستگاه کمک کند.

چگونه نرم‌افزار Wintoys را دریافت کنیم؟

نرم‌افزار Wintoys

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز ذکر شد، این برنامه کاملا رایگان است و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت (همانند تصویر بالا) در کامپیوتر ویندوزی خود آن را دریافت نمایید. در عین حال ما برای راحتی بیشتر شما، لینک دانلود آن را در این مطلب نیز قرار داده‌‌ایم. پس روی دکمه‌ی زیر ضربه بزنید تا بتوانید Wintoys را دریافت نمایید.

دانلود نرم‌افزار Wintoys

چگونه از این نرم‌افزار استفاده کنیم؟

پس از دانلود برنامه به کمک دکمه‌ی بالا به محض این که صفحه‌ی اصلی باز شود، برنامه شروع به تجزیه و تحلیل رایانه‌ی شما می‌کند. سپس شما مشخصات کامل و دقیق سیستم، پردازنده، حافظه، نسخه‌ ویندوز فعلی، برنامه‌ها‌ی موجود و سرویس‌های در حال اجرا و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید روی هر یک از آن‌ها کلیک کنید. جالب است بدانید که این نرم‌افزار در نهایت یک امتیاز کلی نیز از نظر کارایی به سیستم شما خواهد داد.

برنامه‌ی کاربردی در ویندوز

در حقیقت شما باید به نرم‌افزار Wintoys مانند کنترل پنل ویندوز خود نگاه کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با یک یا دو کلیک در دسترس قرار دهید و از آن‌ها استفاده نمایید. شما همه‌ی برنامه‌ها را در صفحه‌ی اصلی این نرم‌افزار پیدا خواهید کرد که حتی به شما امکان می‌دهد تا برخی از برنامه‌ها که به طور پیش‌فرض اجازه حذف آن‌ها را ندارید نیز حذف کنید.

شما همچنین می‌توانید تمام سرویس‌های غیرضروری را نیز از روی سیستم خود پاک کنید. در عین حال با ورود به صفحه‌ی Health می‌توانید ویندوز را در شرایط بهینه نگه دارید و حتی اسکن های خاص را برای بررسی و تعمیر رایانه انجام دهید. از طرف دیگر صفحه‌ی Boost دارای ویژگی‌ها و تنظیماتی است که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود عملکرد دستگاه استفاده نمایید.

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop GO

نکته جالب‌تر برنامه در این بخش نمایان می‌شود که از طریق صفحه‌ی Tweaks می‌توانید دسکتاپ و منو‌ها و بسیاری از موارد دیگر را به شکل دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید برای کلید‌های ساده‌ی رایانه‌ی خود نیز دستورات مختلفی را تنظیم کنید تا از کار کردن با دستگاه نهایت لذت را ببرید و کارایی آن را به بیش‌ترین حد ممکن برسانید.

جمع‌بندی

نرم‌افزار Wintoys

هدف ما در این مطلب کوتاه بررسی صفر تا صدی یکی از نرم‌افزارهای ویندوز بود که بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند و یا آن را بلااستفاده فرض می‌کنند. در واقع Wintoys به کمک کاربران ویندوز می‌آید تا بتوانند دستگاه خود را بهتر کنترل کنند و از تمامی امکانات (حتی امکانات پنهان) رایانه‌ی خود استفاده کنند. از طرف دیگر رایگان بودن این نرم‌افزار باعث می‌شود که همه‌ی افراد بتوانند آن را دانلود و تست کنند و اگر Wintoys را دوست داشتند، به صورت دائمی از آن استفاده کنند. حال شما بگویید که تجربه‌ی کار با این اپلیکیشن چطور بود؟ آیا کارآمد بود و یا این که جذابیت خاصی برای استفاده نداشت؟ شما همچنین می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ در میان بگذارید.

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop GO

۲۱,۴۰۰,۰۰۰

۱۸,۹۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515JP-EJ408-i7 16GB 1HDD 512SSD MX330 - کاستوم شده

۳۶,۶۰۰,۰۰۰

۲۹,۶۹۰,۰۰۰

تومان

منبع: MakeUseOf

سوالات متدوال

نرم‌افزار Wintoys چیست؟

با کمک این برنامه شما می‌توانید بسیاری از موارد را در رایانه‌‌ی خود بهینه کنید و یا حتی به سراغ رفع ایرادات جزئی بروید. پس در واقع با کمک آن می‌توانید به سراغ بهبود و شخصی‌سازی گزینه‌های زیادی روی سیستم خود بروید.

چگونه نرم‌افزار Wintoys را دریافت کنیم؟

این برنامه کاملا رایگان است و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت در کامپیوتر خود آن را دریافت نمایید و یا این که روی دکمه‌ی دانلود نرم‌افزار Wintoys در این مطلب کلیک کنید.

این برنامه چه اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد؟

Wintoys علاوه بر موارد خاص دیگر، مهم‌ترین مشخصات مربوط به رایانه از جمله پردازنده، رم، کارت گرافیک، نسخه فعلی ویندوز و تعداد برنامه‌های نصب شده در سیستم را به صورت کامل و مفصل به شما نشان می‌دهد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.