گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی با مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش آمولد ۶.۶۷ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام معرفی شد.

شرکت ویوو امروز از گوشی Vivo Y100 5G در اندونزی رونمایی کرد. این گوشی با ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد سر و صدای زیادی به پا کرده و نوید یک اسمارتفون همه جانبه با کارایی بالا را می‌دهد. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ویوو Y100 فایوجی می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی

ویوو Y100 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (FHD+)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. پنل پشتی این دستگاه، با دو روکش پلاستیکی و چرمی پوشانده شده و خریداران می‌توانند برحسب علاقه و سلیقه خود، از میان این دو گزینه یکی را انتخاب کنند.

گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی

گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی

این گوشی در بخش سخت افزار به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام مجهز شده و از حداکثر ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 بهره می‌برد. لازم به ذکر است که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، یک اسلات کارت حافظه microSD در بدنه گوشی کار شده است.

تنظیمات دوربین سه‌گانه ویوو Y100 فایوجی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر flicker می‌شود. در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی با کیفیت و خیره‌کننده تعبیه شده است. وظیفه تامین انرژی هم بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی است.

گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی

گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی

از دیگر مشخصات ویوو Y100 فایوجی می‌توان به وایفای، بلوتوث ۵.۰، NFC، اسکنر اثر انگشت درون صفحه، بلندگوهای دوگانه و رابط کاربری FunTouch 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

ویوو Y100 5G در دو رنگ مشکی و بنفش وارد بازار خواهد شد و قیمت آن برای مدل‌های ۸/ ۱۲۸ گیگابایتی و ۸/ ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب برابر ۳۸۹۹۰۰۰ روپیه اندونزی (معادل ۲۴۶ دلار) و ۴۱۹۹۰۰۰ روپیه اندونزی (معادل ۲۲۰۵۰ روپیه هند و ۲۶۵ دلار) خواهد بود.

ویوو متعهد شده که با گوشی‌های خود پاسخگوی نیازهای کاربران در بازارهای مختلف باشد. به همین دلیل است که این گوشی در انواع مختلف در سطح جهانی در دسترس خواهد بود. برای مثال، مدل هندی (شماره مدل V2239) با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک، مدل چینی (شماره مدل V2313) با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام و مدل اندونزی (شماره مدل V2327) با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام وارد بازار خواهند شد. قیمت این گوشی در چین از ۱۳۹۹ یوان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میان رده ویوو Y100 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.