نسخه ویژه ردمی نوت ۱۳ پرو به مناسبت سال نو چینی به رنگ قرمز وارد بازار می‌شود

شیائومی به مناسبت سال نو چینی، نسخه ویژه ردمی نوت ۱۳ پرو را معرفی کرده است. این گوشی به رنگ قرمز و با مشخصات یکسان با نسخه معمولی وارد بازار می‌شود.

ردمی از نسخه ویژه پرچمدار خود با نام Redmi Note 13 Pro New Year Edition در چین رونمایی کرد. این نسخه ویژه در رنگ قرمز که با نماد سال اژدها هماهنگ است، موجود خواهد شد. در ادامه به شرح مشخصات و قیمت نسخه لیمیتد ادیشن ردمی نوت ۱۳ پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت نسخه ویژه ردمی نوت ۱۳ پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نسخه ویژه Redmi Note 13 Pro که به مناسبت سال نو چینی تولید شده، اساسا همان نسخه معمولی است با این تفاوت که پنل پشتی به رنگ قرمز و فریم به رنگ مشکی درآمده است. این گوشی در یک جعبه خاص به همراه تم ویژه، تصاویر پس‌زمینه و آهنگ‌های زنگ سفارشی و اختصاصی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نسخه ویژه ردمی نوت 13 پرو

نسخه ویژه ردمی نوت 13 پرو

این نسخه جدید در پیکربندی‌هایی مانند ۸ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گگیابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گگیابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت هر کدام از این مدل‌ها به ترتیب برابر ۱۳۹۹ یوان (معادل ۱۹۷ دلار)، ۱۴۹۹ یوان (معادل ۲۱۱ دلار)، ۱۶۹۹ یوان (معادل ۲۳۹ دلار)، ۱۷۹۹ یوان (معادل ۲۵۴ دلار) و ۱۸۹۹ یوان (معادل ۲۶۸ دلار) خواهد بود.

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو

ردمی Note 13 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر این گوشی، از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۱۹۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده و به حسگر اثر انگشت درون صفحه نیز مجهز شده است.

نسخه ویژه ردمی نوت 13 پرو

نسخه ویژه ردمی نوت 13 پرو

ردمی نوت ۱۳ پرو از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۷s نسل ۲ کوالکام قدرت می‌گیرد که با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.1 جفت شده است. بخش نرم افزار گوشی نیز بر پایه رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ (آپدیت به اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS) کار می‌کند.

در پنل پشتی نوت ۱۳ پرو یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل جلویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. از دیگر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی، بلندگوهای دوگانه، فرستنده مادون قرمز (IR blaster) و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ویژه ردمی نوت ۱۳ پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.