گوشی موتو G04s رونمایی شد؛ یک قدم جلوتر از موتو G04

موتورولا در سکوت گوشی هوشمند موتو G04s را در آلمان معرفی‌ کرد. این دستگاه از نظر طراحی و مشخصات، کاملاً شبیه به موتو G04 است که اوایل امسال رونمایی شد. با این حال، یک تفاوت قابل‌توجه بین این دو گوشی وجود دارد. در ادامه این مطلب نگاهی به برگه مشخصات گوشی‌ هوشمند موتو G04s خواهیم داشت.

مشخصات گوشی‌ هوشمند موتو G04s

موتو G04s دارای یک پنل ۶.۵۶ اینچی IPS LCD است که وضوح HD + 720 در ۱۶۱۲ پیکسل، نرخ تجدید ۹۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۲۶۹ppi، و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. نسبت صفحه‌نمایش این گوشی به بدنه آن حدود ۸۵ درصد است و توسط محافظ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. G04s دارای ساختار ضد آب با ابعاد ۱۶۳.۴۹ x 74.53 x 7.99 میلی‌متر و وزن آن ۱۷۸ گرم است.

سوراخ پانچ صفحه‌نمایش گوشی جدید موتورولا یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی را در خود جای داده است. در پنل پشتی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک واحد فلاش LED تعبیه شده است. هر دو دوربین از فیلمبرداری FHD تا ۳۰ فریم‌در‌ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌ هوشمند موتو G04s به پردازنده Unisoc T606 مجهز شده است. این دستگاه در یک پیکربندی واحد ارائه می‌شود که دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه UFS 2.2 است. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر نیز یک اسلات کارت microSD روی آن تعبیه شده است. این گوشی تا ۸ گیگابایت رم مجازی را پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ پیش‌فرض بارگذاری شده است.

G04s یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می.کند. با این حال، جعبه خرده‌فروشی دستگاه شامل یک شارژر ۱۰ واتی است. ویژگی های دیگر این دستگاه عبارتند از: دو سیم‌کارت، ۴G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، NFC (وابسته به بازار)، GPS، بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا.

گوشی موتو G04s رونمایی شد؛ یک قدم جلوتر  از موتو G04

موتو G04s در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و نارنجی در‌دسترس خواهد بود. این گوشی در حال حاضر در وبسایت آمازون آلمان برای پیش‌سفارش با برچسب قیمت ۱۱۹ یورو فهرست شده است. قرار است فروش این دستگاه از ۱۱ اردیبهشت (۳۰ اپریل) آغاز شود.

به طور خلاصه، موتو G04s تقریباً مشابه G04 است و تنها تفاوت آن در بخش دوربین اصلی است. در حالی که G04s دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است، G04 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با وضوح پایین‌تر بهره می‌برد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.