استودیو Motive به جمع سازندگان فرانچایز Battlefield پیوست

طبق جدیدترین گزارش، استودیو «موتیو» (Motive Studios)، سازنده بازی‌های Dead Space Remake و Iron Man، به جمع توسعه‌دهندگان فرانچایز «بتلفیلد» (Battlefield) پیوست. همچنین شرکت EA اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Battlefield 2042 با عرضه فصل هفتم آن به پایان می‌رسد.

«پاتریک کلاوس» (Patrick Klaus) در اطلاعیه‌ای گفت: «من در آخرین به‌روزرسانی، اعلام کردم که استودیو Motive دوره مهمی از تکامل را پشت سر گذاشته است. ما بیش از هر زمان دیگری روی توسعه افراد خود سرمایه‌گذاری کردیم و فضای کاری خود را برای تیم‌ها بهبود دادیم تا حداکثر همکاری را داشته باشند و بهترین بازی ممکن را ارائه دهند. ما این خبر هیجان‌انگیز را برای شما آماده کرده‌ایم که بگوییم اعضای سازندگان Motive Studios برای باز کردن پتانسیل کامل Battlefield به تیم‌های بااستعداد Criterion، DICE و Ripper Effect ملحق می‌شوند».

برنامه الکترونیک آرتز برای احیای فرانچایز Battlefield؛ پایان پشتیبانی از نسخه ۲۰۴۲

گفتنی است این استودیو قصد دارد همزمان فرایند توسعه بازی ابرقهرمانی Iron Man را نیز جلو ببرد. متاسفانه، فرانچایز Battlefield در سال‌های گذشته شرایط خوبی را پشت سرنگذاشته است. چند ماه پیش، «مارکوس لهتو» (Marcus Lehto) و «کریگ موریسون» (Craig Morrison)، دو تا از کارگردان‌های ارشد فرانچایز مذکور از شرکت EA جدا شدند. همچنین «الکترونیک آرتز» استودیو Ridgeline Games را برای همیشه تعطیل کرد.

فرانچایز Battlefield

رسانه Insider-Gaming گزارش می‌دهد بازی بعدی Battlefield دارای حالت رایگان «بتل رویال» (Battle Royal) خواهد بود. از سوی دیگر، بخش داستانی بازی Battlefield قرار است نبرد نیروهای «ناتو» (NATO) با یک ارتش خصوصی سازمان‌یافته را به تصویر بکشد. شرکت EA قصد دارد نسخه بعدی «بتلفیلد» را برای بازه زمانی اکتبر/نوامبر سال ۲۰۲۵ آماده انتشار کند.

با وجود اعلام شروع ساخت بازی بعدی Battlefield، «بایرون بید» (Byron Beede)، مدیر کل فرانچایز مزبور اعلام کرد عنوان Battlefield 2042 با انتشار فصل هفتم آن به پایان می‌رسد. گفتنی است فصل هفتم بازی Battlefield 2042 در ماه مارس عرضه شد. «بایرون بید» افزود پشتیبانی از بازی نامبرده با انتشار چالش‌های جدید in-game، ایونت‌ها و مودها ادامه خواهد یافت؛ اما سازندگان از انتشار فصول رسمی برای همیشه فاصله می‌گیرند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.