گوشی موتورولا اج ۵۰ پرو با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و شارژ ۱۲۵ واتی معرفی شد

موتورولا به‌تازگی اج ۵۰ پرو را در هند معرفی و صفحه جدیدی را در خط تولید گوشی های هوشمند خود باز کرد. این میان‌رده فوق‌العاده دارای چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳، صفحه نمایش ۱۲۲۰p آمولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و سیستم دوربین سه‌گانه است.

مشخصات گوشی اج ۵۰ پرو موتورولا

اج ۵۰ پرو حول یک نمایشگر POLED خمیده ۶.۷ اینچی با وضوح ۱۲۲۰p و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز ساخته شده است. این پنل دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است. اج ۵۰ پرو اولین گوشی هوشمند با رنگهای تایید شده توسط پنتون برای نمایش رنگ‌های واقعی و دقیق‌تر است. این دستگاه همچنین دارای دوربین جلویی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و اسکنر اثر انگشت در صفحه‌نمایش است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 و OIS در کنار تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض قرار گرفته و به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند. اج ۵۰ پرو اولین گوشی هوشمند موتورولا با موتور تقویت‌کننده عکس هوش مصنوعی با بهینه‌سازی برای ضبط حرکت و تقسیم رنگ است.‌

در بخش نرم‌افزار، این دستگاه رابط کاربری جدید Hello UI موتورولا مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند که ویژگی.های هوش مصنوعی مولد را برای تصاویر پس زمینه سفارشی به ارمغان می‌آورد. موتو اج ۵۰ پرو اولین تلفنی خواهد بود که از Motorola Smart Connect پشتیبانی می‌کند که مجموعه جدید ویژگی های پیوستگی Moto است که در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی موتورولا و لنوو با پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی و همگام‌سازی داده‌ها کار می‌کند. موتورولا همچنین متعهد شده است ۳ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و ۴ سال وصله امنیتی را ارائه کند.

گوشی موتورولا اج 50 پرو با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 125 واتی معرفی شد

اج ۵۰ پرو دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۲۵ وات، شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و استاندارد IP68 است.

گوشی اج ۵۰ پرو در رنگ‌های مشکی و اسطوخودوس عرضه می‌شود. یک نسخه محدود مروارید مهتابی نیز وجود دارد که توسط خانه طراحی ایتالیایی Mazzucchelli 1849 طراحی شده است.

قیمت این دستگاه از ۳۱۹۹۹ INR (383 دلار) برای تریم ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۳۵۹۹۹ INR (431 دلار) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی می‌رسد . فروش این گوشی در هند از ۲۱ فروردین آغاز شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.