گوشی شیائومی Civi 3 با چیپست Dimensity 8200 Ultra معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی هوشمند شیائومی Civi 3 اکنون در چین به صورت رسمی معرفی شده است و می‌توان اولین تراشه Dimensity 8200 Ultra را بر روی آن تجربه کرد، تراشه‌ای که دارای همان مشخصات اولیه Dimensity 8200 معمولی است اما با پردازش سیگنال تصویر (ISP) توسط شیائومی و مدیاتک سفارشی شده است.

گوشی شیائومی Civi 3

تمرکز بر طراحی دوربین سلفی برای بهترین عملکرد ممکن

همانند مدل‌های قبلی Civi، گوشی شیائومی Civi 3 نیز بر تجربه دوربین با دوربین‌های جلوی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی که در یک بریدگی قرص‌دار در کنار فلاش‌های LED در کنار جلوپنجره بلندگو قرار گرفته‌اند، تمرکز کرده است. دوربین سلفی اصلی آن دارای OIS و فوکوس خودکار است در حالی که ماژول دوم دارای زاویه ۱۰۰ درجه‌ای و گسترده‌تری است و فیلم‌برداری با آن تا وضوح ۴K ممکن است. فلاش‌های LED در جلو از هوش مصنوعی برای شبیه‌سازی جلوه‌های نوری از سرد تا گرم استفاده می‌کند تا رنگ‌های واقعی‌تری را در سلفی‌های کاربران ایجاد کنند.

گوشی شیائومی Civi 3

اما در پشت دستگاه شاهد یک بریدگی دوربین بزرگ هستیم که سه سنسور را در خود جای داده است. یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 با پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکرومتری و OIS، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی در این گردهمایی وجود دارد.

گوشی شیائومی Civi 3

یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED در جلو با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز وجود دارد. این پنل توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی آن ۱۵۰۰ نیت است. شیائومی Civi 3 دارای دو مدل حافظه ۱۲/۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 3.1 و همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۷ وات است. سیستم عامل آن نیز توسط رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ پوشش داده شده است.

گوشی شیائومی Civi 3

قدرتمند اما خوش قیمت

گوشی هوشمند شیائومی Civi 3 در رنگ‌های بنفش، نعنایی، طلایی، خاکستری عرضه می‌شود. مدل پایه آن با ترکیب حافظه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۲۴۹۹ یوان (۳۵۳ دلار) قیمت دارد در حالی که نسخه رده بالای رم ۱۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی ۲۹۹۹ یوان (۴۲۴ دلار) قیمت گذاری شده است. فروش این گوشی در کشور چین از تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.