راکستار: بازی GTA 6 باید بی‌نقص‌ترین نسخه سری باشد

مدیرعامل شرکت «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) می‌گوید استودیو بازی‌سازی «راکستار گیمز» (Rockstar Games) در توسعه بازی GTA 6 کمال‌گرا عمل می‌کند. چرا که سری «سرقت بزرگ اتومبیل» (Grand Theft Auto) یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت بازی‌های کامپیوتری است.

طرفداران سری GTA می‌دانند که عنوان Grand Theft Auto 6 در راه است. اکنون، «استراس زلینک»، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive ادعا می‌کند شرکت «راکستار» با کمال‌گرایی به سمت توسعه بازی GTA 6 قدم برداشته است. با اینکه این بازی مورد انتظار شور و اشتیاقی را در دل بازیکنان به وجود آورده است، باید منتظر ماند و دید که شرکت Rockstar Games چگونه از بازی بزرگ GTA V به GTA 6 نقل و مکان می‌کند. طرفداران به‌شدت منتظر اعلام تاریخ عرضه این بازی مورد انتظار هستند.

راکستار با بازی GTA 6

انتظار طرفداران از راکستار برای اعلام تاریخ عرضه بازی GTA 6

«زلینک» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چگونه «تیک-تو» و استودیوهای زیرمجموعه آن درعین وفاداری به مواردی که منجر به جذابیت یک مجموعه برای بازیکنان می‌شوند، به تعادل در توسعه تجربه‌های جدید و باارزش برای طرفداران می‌رسند، گفت:

من فکر می‌کنم این چالشی است که افراد حاضر در استودیو راکستار با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. هر موقع که نسخه جدیدی از Grand Theft Auto در راه است، باید اثری باشد که از طرفی هرگز آن را مشاهده نکرده‌اید و از طرف دیگر، باید احساسات ما پیرامون این مجموعه را بازتاب دهد. جواب راکستار [به این مسئله] این است که تنها به‌دنبال بی‌نقصی باشید. دنبال چیزی کمتر از آن نباشید. سپس به این هدف دست پیدا می‌کنیم

سال گذشته، ویدیوهای کوتاهی از فاز اولیه گیم‌پلی بازی GTA 6 منتشر شد که کاربران با مشاهده آن‌ها، تفاوت بزرگی با بازی GTA V پیدا نکرده‌اند. با بیانیه تازه «زلینک»، می‌توان امیدوار بود که بازی Grand Theft Auto 6 قرار است اثری باشد که تاکنون در صنعت گیم دیده نشده است. بازی GTA 6 ممکن است در سال مالی آینده Take-Two Interactive وارد بازار شود. البته اکثر گمانه‌زنی‌ها مربوط به انتشار این عنوان در سال ۲۰۲۵ است. تنها چیزی که می‌دانیم این است استودیو Rockstar با تمام قوا مشغول توسعه این بازی جاه‌طلبانه و عظیم است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.