گوشی تاشو هواوی (Pocket 2) معرفی شد!

هواوی پاکت ۲ را امروز معرفی کرد. این گوشی، جدیدترین تاشو هواوی است که پر از مشخصات جذاب و چشم‌نواز است. این اولین گوشی هواوی در این سبک است و یک لولای قطره‌ای دارد که فضای بین دو قسمت گوشی را از بین ببرد. همچنین، اولین گوشی تاشو هواوی است که ۴ دوربین در بخش بیرونی دارد.

هواوی از صفحه نمایش تاشو ۶.۹۴ اینچی LTPO OLED استفاده کرده. صفحه نمایش خارجی آن نیز به شکل حلقه‌ای به اندازه ۱.۱۵ اینچ است که زیر ماژول حلقه‌ای دوربین جای گرفته و  طرح جذابی را روی بدنه گوشی ایجاد کرده است. صفحه نمایش اصلی گوشی، دارای رزولوشن +Full HD است و تراکم پیکسلی ۳۴۰ در ۳۴۰ دارد.

هواوی هیچ اطلاعاتی درباره تراشه‌ای که استفاده کرده لو نداده است؛ اما انتظار می‌رود که از Kirin 9000S استفاده کند. رم ۱۲ گیگابایت گوشی با ۳ گزینه در میزان حافظه داخلی خواهد آمد. ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و همینطور ۱ ترابایت. هواوی یک نسخه Pocket 2 با طراحی جذاب‌تر نیز دارد که دارای رم ۱۶ گیگابایت و ظرفیت داخلی ۱ ترابایت عرضه می‌شود.

دوربین اصلی گوشی، یک شوتر ۵۰ مگاپیکسلی است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.6 است. دوربین اولتراواید دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 است، و لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری، که سنسور ۸ مگاپیسکلی دارد، از گشودگی دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند.

چهارمین بخش این دوربین یک سنسور UV با لنز دو مگاپیکسلی است. طبق گفته‌های هواوی، این لنز می‌تواند شدت UV را تشخیص دهد و به کاربر پیشنهاد دهد که کرم ضدآفتاب استفاده کند.

این گوشی با باتری ۴۵۲۰ مگاپیکسلی می‌اید که بزرگتر از باتری نسل پیشین است. قابلیت شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی  و شارژ باسیم ۶۶ واتی برای گوشی تعبیه شده است.

گوشی کوچکی با این توان شارژ، قطعا زود داغ خواهد کرد! بنابراین هواوی از یک VC استفاده می‌کند که در نیمه بالایی گوشی جای گرفته. چند لایه گرافیتی نیز به منظور پخش کردن حرارت در گوشی وجود دارد.

رابط کاربری Pocket 2 همانطور که انتظار می‌رود HarmonyOS 4 است که شخصی سازی کردن صفحه کاور را ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید یک ساعت، یا حتی یک GIF باشد. این گوشی در ۴ رنگ خاکستری، سفید، بنفش و مشکی روانه بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.