گوشی تاشو سه لایه و هدست ویژن پرو هواوی به زودی وارد بازار خواهند شد

هواوی به زودی محصولات جدید خود یعنی گوشی تاشو سه لایه و هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را در کنار سری Huawei P70 روانه بازار خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید هوآوی این روزها در حال کار بر روی سری محبوب و مورد انتظار هواوی P70 است. انتظار می‌رود که هواوی در رویداد معرفی آینده خود از این سری گوشی‌های هوشمند رونمایی کند، البته گزارش‌هایی نیز مبنی بر به تاخیر افتادن رویداد وجود دارد که باعث ناامیدی طرفداران شده است.

با این حال، هواوی علاوه بر سری P70، روی چندین محصول دیگر از جمله یک گوشی تاشو سه لایه و یک هدست واقعیت ترکیبی با نام Huawei Vision Pro نیز کار می‌کند که می‌تواند علت عقب افتادن زمان رونمایی باشد. به گفته یکی از وبلاگ‌نویسان و افشاگران شبکه اجتماعی Weibo معروف به SmartPikachu، هواوی توسعه این دو محصول را تکمیل کرده و آماده معرفی آنها است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو سه لایه و هدست واقعیت ترکیبی هواوی

طبق گفته‌های SmartPikachu، هواوی به شدت مشتاق است که هر چه سریع‌تر محصولات جدید و نوآورانه خود را به بازار معرفی کند؛ از این رو ممکن است که زمان عرضه بسیار نزدیک‌تر از آنچه که انتظار داریم باشد.

گوشی تاشو سه لایه

گوشی تاشو سه لایه

گوشی تاشو سه لایه هواوی مدتی است که پایه ثابت بحث‌های داغ افشاگران در شبکه‌های اجتماعی مختلف شده است. انتظار می‌رود که این گوشی از طراحی تاشو به شکل Z یا S با یک صفحه نمایش تقریبا ۱۰ اینچی (۲۵.۴ سانتی متری) برخوردار باشد.

گوشی تاشو سه لایه

گوشی تاشو سه لایه

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که BOE وظیفه تامین پنل‌های مورد نیاز برای تولید گوشی تاشو جدید هواوی را بر عهده گرفته و از سوی دیگر شرکت‌هایی مانند Zhaoli و Fusda در تولید لولا مشارکت داشته‌اند. گفته می‌شود که هواوی خرید مواد اولیه در مقیاس بزرگ را برای این پروژه آغاز کرده است.

گوشی تاشو سه لایه

گوشی تاشو سه لایه

از طرف دیگر، هدست هواوی ویژن پرو، یک هدست واقعیت ترکیبی است که به یک چیپست درجه یک و پرچمدار مجهز شده و نوید یک تجربه همه جانبه و روان را می‌دهد. گفته می‌شود که هواوی در این گجت پوشیدنی مشکل اصلی سایر هدست‌های واقعیت ترکیبی یعنی سیستم اتلاف حرارت را برطرف کرده و برای این کار از یک مکانیزم خنک‌کننده قوی استفاده کرده است. البته توجه داشته باشید که این اطلاعات هنوز به تایید شرکت سازنده نرسیده، بنابراین نمی‌توان صددرصد روی صحت آنها حساب باز کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره محصولات جدید هواوی یعنی گوشی تاشو سه لایه و هدست واقعیت ترکیبی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.