گلکسی M04 با تراشه Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

بالاخره سامسونگ از گلکسی M04 که چند روز پیش توسط آمازون معرفی شد، رونمایی کرد. این محصول از سیستم-روی-چیپ Helio P35 بهره می‌برد و و در دو مدل با حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند دارای ۴ گیگابایت رم داخلی است که با ویژگی RAM Plus می‌توان آن را تا ۸ گیگابایت ارتقا داد.

معرفی گلکسی M04

گلکسی M04 مجهزبه صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD باوضوح HD+ است و اندروید ۱۲ را به‌طور‌پیش‌فرض اجرا می‌کند. سامسونگ قول داده است که این دستگاه تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و دو نسخه‌ بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد.

معرفی گلکسی M04

گلکسی M04 از سه دوربین بهره می‌برد که یکی از آن‌ها دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ۲ دوربین دیگر، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی هستند که در پنل پشتی تعبیه شده‌اند.

گوشی هوشمند هلیو P35 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی است. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که گلکسی M04 همراه با شارژر ارائه می‌شود، اما سرعت عملکرد این شارژر هنوز مشخص نیست.

سامسونگ گلکسی M04 در رنگ‌های سبز شیشه‌ای و آبی سایه‌ای عرضه می‌شود و از ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) در هند از طریق وب‌سایت رسمی هندی سامسونگ، Amazon.in و فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب به فروش می‌رسد. قیمت مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی این دستگاه ۱۰۵ دلار و مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی آن ۱۱۵ دلار دارد. قیمت مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی نیز هنوز اعلام نشده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.