انتشار تیزر اولین مانیتور گیمینگ OLED PG27AQDM بیست هفت اینچی ایسوس

ایسوس به تازگی در یک تیزر توییتری از مانیتور جدید PG27AQDM بیست و هفت اینچی OLED خود که برای گیمرها طراحی شده رونمایی کرد. این کوچک‌ترین مانیتور OLED است که ایسوس تا به حال معرفی کرده است. همین ویژگی نیز می‌تواند این مانیتور را برای گیمرها جذاب کند.

سری نمایشگرهای قبلی ایسوس با تکنولوژی OLED با سایز نمایشگر بیش از ۴۰ اینچ عرضه شده بودند و ارائه این مانیتور با سایز کوچک‌تر، می‌تواند دل مخاطبان زیادی را بدست آورد. فرم فاکتور ۲۷ اینچی برای کاربرانی که معمولا در پشت میز و یا در فواصل دید نزدیک و معمول یک مانیتور قرار می‌گیرند همراه با ارائه قابلیت‌های OLED بسیار مناسب خواهد بود.

سایز بهترین مانیتورهای گیمینگ ۲۷ تا ۳۲ اینچ است. طبق اطلاعات ارائه شده این مانیتور قرار است با نرخ رفرش ریت ۲۴۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ عرضه شود و بدون شک ایسوس با این صفحه نمایش گیمرها را هدف قرار داده است. تکنولوژی OLED در زمینه عملکرد رنگی تصاویر بسیار خوب عمل می‌کند و این موضوع نیز در زمینه روشنایی نیز صدق می‌کند.

ایسوس مانیتور PG27AQDM 

همه این‌ها علاوه بر زمان پاسخگویی بسیار پایین و رفرش ریت بالا، این مانیتور را برای دیدن سریع و واضح دشمنان در یک بازی ویدئویی مناسب کرده است. این مانیتور قرار است تحت برند گیمینگ ایسوس ROG عرضه شود و رونمایی رسمی و ارائه جزئیات دقیق‌تر از آن در CES 2023 انجام خواهد شد.

در تیزر رونمایی شده در توییتر نیز شکل ظاهری مانیتور PG27AQDM ایسوس نشان داده شده و در طراحی آن نیز از همان تم قرمز و خاکستری ROG ایسوس الهام گرفته شده است. سه پایه مانیتور نیز مانند دیگر سری محصولات ایسوس در این زمینه است.

ایسوس مانیتور PG27AQDM 

اکثر مانیتورهای گیمینگ که از فناوری OLED بهره می‌برند در بهترین حالت با زمان پاسخگویی ۱ تا ۰.۵ میلی ثانیه عرضه می‌شوند. این در حالی است که زمان پاسخگویی نمایشگر گیمینگ ۲۷ اینچی LG new UltraGear OLED تنها ۰.۰۳ میلی ثانیه است. ایسوس هنوز جزئیات دقیقی را در خصوص پنل OLED به کار رفته در این مانیتور افشا نکرده اما انتظار می‌رود زمان پاسخگویی آن مشابه یا بهتر از سایر پنل‌ها و نمایشگرهای اینچنینی دیگر باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.