گلکسی A54 سامسونگ در برابر A73 و S21 FE؛ نبرد ۲۵ میلیونی

com a73 a54 s21fe 6468c24bff1dc284945fec99

در یکی از عجیب‌ترین برهه‌های زمانیِ بازار موبایل ایران قرار داریم؛ جایی که مدل ۸/۲۵۶ سه گوشی گلکسی A54، گلکسی A73 و گلکسی S21 FE در یک بازه قیمتی به‌فروش می‌رسند! درحالی که A54 به سال ۲۰۲۳ تعلق دارد و A73 به‌همراه S21 FE همچنان از سال ۲۰۲۲ در بازار ایران حضور دارند.

دو مدل A73 و A54 به‌عنوان محصولاتی میان‌رده وارد بازار شده‌اند؛ اما S21 FE لقب گوشی قاتل پرچمدار را به‌دوش می‌کشد.

در چنین شرایطی قطعا خریداران موبایل سردرگم خواهند شد؛ بنابراین اگر شما نیز بین گوشی‌های ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومانی سامسونگ دچار تردید هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا این گوشی‌ها را از جنبه‌های مختلف مقایسه کنیم.

طراحی و کیفیت ساخت

گلکسی S21 FE به‌علت بهره‌مندی از نسبت بهتر صفحه‌نمایش به بدنه و همچنین وزن کمتر، از دو مدل دیگر خوش‌دست‌تر به‌نظر می‌رسد؛ افزون‌براین پوشش گوریلا گلس ویکتوس در این مدل نسبت به گوریلا گلس ۵ در دو مدل دیگر، صفحه‌نمایش را دربرابر خط و خش و ضربه‌های احتمالی مقاوم‌تر می‌کند.

نکته‌ی منفی طراحی S21 FE را پنل پشتی پلاستیکی آن می‌دانیم؛ هرچند که فریم دستگاه تماما از آلومینیوم ساخت شده است. هر دو میان‌رده‌ی سامسونگ از فریم پلاستیکی استفاده می‌کنند که در این بخش S21 FE بر رقبا برتری دارد؛ اما اگر به‌دنبال پنل پشتی زیباتر و باکیفیت‌تری هستید، قطعا گلکسی A54 گزینه مناسب‌تری خواهد بود. از سوی دیگر هماهنگی طراحی A54 با پرچم‌داران سری S23 به جذابیت هرچه بیشتر ظاهر دستگاه می‌افزاید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.