بهترین برنامه‌های ساخت انیمیشن با گوشی و تبلت

ipad pro painting app 644aacb090110de41ea7ae1e

رتبه اول بهترین برنامه ساخت انیمیشن در گوشی، چه اندروید و آیفون را می‌توان به برنامه FlipaClip اختصاص داد. برنامه‌ای که به باور خیلی از کاربران فوق‌العاده ظاهر شده است. فلیپا‌کلیپ امکان تولید کارتون از نقاشی‌های متنوع را فراهم می‌کند که شانس آن را برای قرار گرفتن در فهرست بهترین برنامه‌های آیفون بالا می‌برد.

علاوه‌براین، گزینه‌های فراوانی ازجمله انواع قلم‌مو، خطوط گرید، خط‌کش و… را دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌راحتی خلاقیت خود را به کار بگیرد و طرح‌های جذابی خلق کند.

اما، آنچه برنامه ساخت انیمیشن FlipaClip را متمایز می‌کند، کتابخانه وسیع افکت‌های صوتی آن به‌حساب می‌آید. البته، برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت افکت‌های صوتی و میکس بهتر آن با انیمیشن باید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید.

برنامه FlipaClip با امکان پشتیبانی از قلم هوشمند سامسونگ و حساسیت فشار برای افزودن عمق به نقاشی، تجربه عالی در ساخت انیمیشن با گوشی به‌همراه خواهد داشت. حتی می‌توانید ویدئوهای دیگر را روی برنامه اجرا کنید و با کمک ابزار ارائه‌شده هرچه می‌خواهید درادامه ویدئو به آن اضافه کنید. پس، دور از انتظار نیست که برنامه FlipaClip را در بین بهترین برنامه‌های اندروید قرار دهیم.

نگران استفاده از برنامه FlipaClip به‌عنوان بهترین برنامه ساخت انیمیشن در گوشی نباشید، با اجرای اول برنامه، ویدئوی آموزشی از چگونگی استفاده از تمام ظرفیت برنامه به نمایش درمی‌آید تا نکات مهم کاربری آن آموزش داده شود.

  • پشتیبانی از فرمت‌های محبوب مثل GIF، IMAGE و SEQ.
  • اشتراک‌گذاری سریع در شبکه‌های اجتماعی.
  • افزون ویدئو برای کشیدن نقاشی روی آن.
  • افزودن متن با فونت‌های مختلف.
  • نقاشی در لایه‌های مخالف.

جمع‌بندی

به‌طور کلی در هر پلتفرمی چه اندروید باشد چه کامپیوتر رومیزی، برای ساخت انیمیشن ابتدا باید طرح‌های اولیه خوبی کشیده شود و سپس سراغ تحرک آن‌ها بروید. بنابراین، باید ابتدا با نقاشی دیجیتال آغاز کنید و سپس با کمک بهترین برنامه‌های ساخت انیمیشن در گوشی و تبلت ایده‌های خلاقانه خود را تبدیل به ویدئوی انیمیشنی کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.