گلکسی واچ ۷ در سه نسخه و با تراشه کم‌مصرف‌ روانه بازار می‌شود

چند روز پیش مشخص شد که سامسونگ به‌طور جدی در حال بررسی عرضه یک ساعت هوشمند جدید با صفحه‌نمایش مربعی است. اکنون، شایعات جدید اطلاعات بیشتری را در مورد گلکسی واچ ۷ فاش می‌کنند و ظاهراً سری گلکسی واچ ۷ در سه نسخه و با تراشه اگزینوس W940 و ۵۰ درصد بازده انرژی بهتر عرضه می‌شود.

به گفته منبعی آگاه، گلکسی واچ ۷ در سه نسخه کلاسیک، پرو و نسخه بی‌نام عرضه خواهد شد و مدل جدید این ساعت هوشمند می‌تواند طراحی صفحه‌نمایش مربعی‌شکل داشته باشد. اگر اطلاعات درست باشد، این اولین باری است که سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ را عرضه می‌کند.

گلکسی واچ 7 در سه نسخه و با تراشه کم‌مصرف‌ روانه بازار می‌شود

یکی دیگر از شایعات منتشرشده توسط @TheGalox_ ادعا می‌کند که تراشه اگزینوس W940 که انتظار می‌رود در سری گلکسی واچ ۷ استفاده شود، ۵۰ درصد انرژی کمتری نسبت به اگزینوس W930 مورد‌استفاده در گلکسی واچ ۶ مصرف می‌کند. علاوه بر این، تراشه اگزینوس آینده ۳۰ درصد سریعتر از مدل قبلی خواهد بود. این امر به گلکسی واچ ۷ برای رقابت با گوشی‌هایی مانند وان پلاس واچ ۲، پیکسل واچ ۲ و شیائومی واچ ۲ که از تراشه اسنپدراگون ۴ نانومتری کوالکام استفاده می‌کنند، کمک می‌کند.

قبلاً گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اگزینوس W940 اولین تراشه سامسونگ است که از فرآیند ۳ نانومتری Samsung Foundry استفاده می‌کند . اگر این اخبار واقعیت داشته باشد، ادعای مربوط به ۵۰ درصد مصرف انرژی و ۳۰ درصد سرعت بیشتر ممکن است به چاقی بپیوندد. با این حال، شما باید این اطلاعات را با کمی تردید در نظر بگیرید، زیرا گزارش‌های @TheGalox_ چندین بار در گذشته نادرست بوده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.