بازی Empire of the Ants واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک را روی کنسول PS5 خواهد داشت

سازندگان استودیو Tower Five در پیام ویدیویی پیرامون ریبوت بازی Empire of the Ants صحبت و به گرافیک واقع‌گرایانه آن روی کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) اشاره کردند. برای مطالعه ادامه خبر بازی شبیه‌ساز Empire of the Ants همراه ما باشید.

همان‌طور که می‌دانید، «امپراطوری مورچه‌ها» یک اثر شبیه‌ساز استراتژی کلاسیک است که ابتدا در سال ۲۰۰۰ برای پلتفرم PC منتشر شد. ریبوت عنوان Empire of the Ants با همکاری ناشر Microids و توسعه‌دهنده Tower Five برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد این بازی قرار است یکی از واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک را روی کنسول نسل حاضر «سونی» (Sony) به نمایش بگذارد.

بازی Empire of the Ants

گیم پلی بازی Empire of the Ants چگونه خواهد بود؟

گفتنی است بازی مذکور توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد. استودیو Tower Five در بیانیه مطبوعاتی اشاره کرده است که «بازیکنان در یک دنیای میکروسکوپی با ابعاد حماسی می‌خزند تا به یک مستعمره از نبوغ تاکتیکی خود کمک کنند». سازندگان مجموعه‌ای از آموزش‌های اولیه را برای بازیکنان تازه‌کار در Empire of the Ants قرار داده‌اند تا با چالش‌های کنترل یک مستعمره کنار بیایند؛ اما همچنین «مکانیک‌های پیشرفته و دشواری برای بازیکنان باتجربه» نیز وجود خواهد داشت.

بخشی از این ویدیو بیان می‌کند: «بازی امپراطوری مورچه‌ها دارای روایتی است که از ریتم فصول پیروی می‌کند و بر ویژگی‌های حیات وحش مانند سرعت، مقاومت، علاقه‌مندان و غیره تأثیر می‌گذارد». شایان ذکر است نقشه‌های بازی بسته به زمان روز و شب تغییر خواهند کرد. ناشر Microids هنوز تاریخ انتشار عنوان Empire of the Ants را مشخص نکرده است؛ اما توسعه‌دهنده قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. شما می‌توانید ویدیو معرفی اثر Empire of the Ants را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.