گلکسی زد فولد ۶ اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیومی خواهد بود

سامسونگ به طور پیوسته لاین تاشو خود را اصلاح کرده و به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ آماده ادامه روند پیشرفت‌های نوآورانه است. شایعات اخیر پیرامون این دستگاه حاکی از آن است که گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ می‌تواند با فریم تیتانیومی عرضه شود، درست مانند گلکسی‌ S24 اولترا.

این شایعه توسط Revegnus، مشاور اطلاعاتی منتشر شده است که در X/Twitter ادعا کرده که زد فولد ۶ مجهز به تیتانیوم است. اگر این اتفاق بیفتد، گوشی تاشوی آینده سامسونگ اولین دستگاه در جهان خواهد بود که از قاب تیتانیومی بهره می‌برد.

گلکسی زد فولد 6 اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیومی خواهد بود

تیتانیوم یک ماده فوق‌العاده جذاب برای گوشی‌های هوشمند است. نسبت استحکام به وزن باورنکردنی آن در عین اینکه به‌طرز شگفت‌انگیزی سبک وزن است، حسی عالی ارائه می‌دهد. این ویژگی برای دستگاه‌های تاشو مفید است، زیرا وزن این دستگاه‌ها همواره یک نگرانی بوده است. به علاوه، مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراش و فرورفتگی می‌تواند دوام زد فولد ۶ را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشد.

البته، شایعات درمورد به‌روزرسانی گلکسی زد فولد ۶ فراتر از فریم تیتانیومی است. ممکن است این گوشی تاشو به بهترین پردازنده فعلی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز باشد. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده عالی، لؤلای بازطراحی‌شده برای عملکرد نرم‌تر، محافظ گوریلا مقاوم‌تر و باتری بزرگ‌تر از ارتقاهای احتمالی این گوشی خواهد بود.

زد ۶ طراحی جعبه‌ای دارد و بیشتر شبیه گلکسی S24 اولترا است

در حالی که سامسونگ اطلاعات زیادی منتشر نکرده است، به‌طور گسترده گمانه‌زنی میشود که گلکسی زد فولد ۶ به همراه گلکسی زد فلیپ ۶ در اواسط جولای ۲۰۲۴ عرضه شود.

جدای از این، شایعاتی در مورد نسخه مقرون‌به‌صرفه گلکسی فولد ۶ وجود دارد که گفته می‌شود یک بازه زمانی عرضه در سری آیفون ۱۶ اپل را هدف قرار می‌دهد. در حالی که جزئیات در مورد این مدل کمیاب است، شایعه شده است که از قلم پشتیبانی نمی‌کند و ممکن است طراحی باریک‌تری نسبت به فولد استاندارد داشته باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.