گزارش: کوئنتین تارانتینو دیگر فیلم The Movie Critic را نخواهد ساخت

گزارش: کوئنتین تارانتینو دیگر فیلم The Movie Critic را نخواهد ساخت

به نظر می‌رسد کوئنتین تارانتینو که قرار بود فیلم The Moive Critic را به عنوان دهمین و آخرین اثر خود بسازد، از ادامه پروژه منصرف شده است. ددلاین نخستین بار این گزارش را به صورت رسمی منتشر کرد.

<!–

–>

طبق گزارشات قبلی برد پیت قرار بود نقش اصلی فیلم The Moive Critic را ایفا کند و سومین همکاری این بازیگر با تارانتینو را پس از Inglourious Basterds و Once Upon a Time in Hollywood رقم بزند. البته شایعاتی در مورد حضور بازیگران بیشتری از فیلم‌های قبلی تارانتینو نیز وجود داشت.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشنداز دیدن این آثار حیران شده‌اید؟ بدانید تنها نیستید!
بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشندبهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشند

گفته می‌شود این کارگردان مطرح هالیوودی یک بار فیلم‌نامه را بازنویسی کرده بود و همین مسئله موجب تاخیر در زمان آغاز تولید شد. با این حال منابع مختلف اعلام کرده‌اند که کوئنتین تارانتینو نظرش را تغییر داده و دیگر نمی‌خواهد The Movie Critic را بسازد.

با کنسل شدن ساخت این فیلم، سازنده Kill Bill اکنون باید دوباره به مرحله ایده‌پردازی برای آخرین اثر سینمایی خود برگردد.

در پایان بد نیست بدانید پیش‌تر شایعاتی مبنی بر مذاکره تام کروز برای حضور در آخرین فیلم تارانتینو مطرح شده بود، و حالا همکاری کروز با کارگردان Pulp Fiction نیز با کنار رفتن پروژه عملا منتفی است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های برنده اسکار | این شما و این ۴۰ اثر ماندگار تاریخ سینمانگاهی به برترین گنجینه‌های سینمایی هنر هفتم
بهترین فیلم های برنده اسکار | این شما و این ۴۰ اثر ماندگار تاریخ سینمابهترین فیلم های برنده اسکار | این شما و این ۴۰ اثر ماندگار تاریخ سینما


از وضعیت بدخیم دد اسپیس تا رونمایی پرنس آف پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

از سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد - ویجیاتواز سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.