بازی LawBreakers به لطف طرفداران احیا خواهد شد

بازی LawBreakers به لطف طرفداران احیا خواهد شد

بازی شوتر جذاب اما فراموش شده LawBreakers قرار است تا دوباره به دنیای ویدیوگیم بازگردد. با این حال، این یک احیای رسمی از سوی سازندگان بازی نیست، بلکه نتیجه‌ تلاش‌های یک گروه خصوصی از طرفداران بازی است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایلبازگشتی دوباره به مپ Verdansk
بهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایلبهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل

LawBreakers توسط Boss Key Productions، تیمی به رهبری کلیف بلزینسکی، طراح اصلی Gears of War، ساخته شد. پس از عرضه بازی برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در آگوست ۲۰۱۷، این اثر به طور کلی نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد.

با وجود کیفیت خوب LawBreakers، این بازی نتوانست جایگاه خود را در بین آثار تیراندازی فوق‌العاده آن دوران حفظ کند و در نتیجه فروش ضعیف و تعامل کم بازیکنان در این اثر در نهایت منجر به مرگ زودهنگام آن در سپتامبر ۲۰۱۸ شد.

بازی LawBreakersبازی LawBreakers

در حال حاضر پروژه احیای این بازی به نام The RELB Project حداقل از سال ۲۰۲۰ در دست اجرا بوده است. بخش سؤالات متداول این پروژه بیان می کند که هدف این برنامه بازگرداندن بازی LawBreakers است و البته نکته قابل توجه آن است که بازی روی سرورهای خصوصی اجرا می‌‌شود و شما می‌توانید با دانلود لانچر این اثر به تجربه‌اش بپردازید.

این لانچر از طریق وبسایت RELB قابل دانلود خواهد بود. علیرغم اینکه این برنامه یک پروژه غیررسمی است، کلیف بلزینکی از آن تقدیر کرده حتی کانال دیسکورد این تیم را به اشتراک گذاشته است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunمرگ بر ضد امپراطور!
بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunبررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgun


از وضعیت بدخیم دد اسپیس تا رونمایی پرنس آف پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

از سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد - ویجیاتواز سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.