گزارش: مایکروسافت برنامه‌ای برای توقف تولید کنسول ایکس باکس ندارد

علی‌رغم شایعات اخیر مبنی بر پایان دوران کنسول‌سازی «مایکروسافت» (Microsoft)، «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) به کارمندان خود اطمینان داده است که تولید کنسول «ایکس باکس» (Xbox) متوقف نخواهد شد.

شایعات هفته گذشته به این ادعا منجر شد که «ایکس باکس» (Xbox) می‌تواند به طور کامل از بخش سخت‌افزاری تجارت گیمینگ خارج شود. این ادعا طبیعتاً نگرانی‌هایی در بین طرفداران کنسول شرکت Microsoft به وجود آورد. رسانه‌های خبری اعتقاد داشتند که کارمندان بخش گیمینگ مایکروسافت در نقطه تاریکی رها می‌شوند؛ اما اکنون به نظر می‌رسد شرایط برای آن‌ها بحرانی نخواهد بود.

رد شایعه توقف تولید کنسول ایکس باکس از سوی فیل اسپنسر؛ تغییر بزرگی در کار نیست!

به گفته روزنامه‌نگار «شانون لیائو» (Shannon Liao)، تیم ایکس‌ باکس یک «جلسه داخلی» در روز سه‌شنبه برگزار کرد که در آن «فیل اسپنسر»، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، به کارمندان اطلاع داد که «هیچ برنامه‌ای» برای کنار گذاشتن کنسول‌ها وجود ندارد. به گفته لیائو، ظاهراً سخت‌افزار و ایکس‌ باکس «بخشی از یک استراتژی» با «انواع دستگاه‌های متعدد» در آینده باقی خواهند ماند.

تولید کنسول ایکس باکس

گزارش «شانون لیائو» به طور بالقوه به برخی شایعات در اوایل ما فوریه امسال مرتبط است؛ زمانی که «جز کوردن» (Jez Cordon) از رسانه Windows Central مدعی شد ایکس باکس ظاهراً در هفته‌های اخیر «تکلیف چند پروژه جدید سخت‌افزاری را روشن می‌کند». او همچنین معتقد است مایکروسافت می‌خواهد وارد بازار تولید کنسول‌های دستی شود. با این حال، جزئیات دیگری پیرامون این موضوع در دسترس نیست.

تنها باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت در هفته جاری چه برنامه‌هایی را برای چشم‌انداز آینده Xbox توضیح می‌دهد. دیروز، «تام هندرسون» (Tom Henderson) از رسانه Insider Gaming اعلام کرد کارمندان ایکس باکس از گستردگی آخرین شایعات «بسیار شگفت‌زده» شده‌اند و معتقد هستند که تغییرات بزرگی به جز عرضه چند بازی انحصاری برای کنسول «سونی» (Sony) شکل نخواهد گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.