گزارش جدید؛ فروش ۲ میلیون نسخه‌ای بازی Dead Island 2

ابر شرکت Embracer Group در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد بازی «جزیره مردگان ۲» (Dead Island 2) تاکنون موفق شده ۲ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد. گفتنی است این بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتم، نسل حاضر و کامپیوتر شخصی (PC) قابل دریافت است.

کمپانی Embracer Group در گزارش مالی ماه چهارم سال ۲۰۲۳ اعلام کرد بازی Dead Island 2 تاکنون ۲ میلیون نسخه فروش داشته است. از این رو، این بازی به عنوان بزرگ‌ترین لانچ تاریخ شرکت‌های «پلایون» (PLAION) و «دیپ سیلور» (Deep Silver) محسوب می‌شود. میزان فروش بازی Dead Island 2 در هفته اول انتشار، از تمامی سایر محصولات این شرکت‌ها بیشتر بوده است. «لارس وینگفوز» (Lards Wingefors)، مدیر عامل Embracer از فروش شگفت‌انگیز بازی Dead Island 2 ابراز خوشحالی کرد و افزود تصمیم استودیو Dambuster مبنی بر تاخیر عرضه آن به دلیل بهینه‌سازی بیشتر، درست بوده است.

فروش ۲ میلیون نسخه‌ای بازی Dead Island 2؛ یک موفقیت بزرگ برای شرکت Deep Silver

این بازی که سال‌ها در دست توسعه قرار داشت، توانست در سه روز اول انتشار خود به فروش بیش از یک میلیون نسخه دست یابد. بازی Dead Island 2 در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. این عنوان در ابتدا توسط استودیو Yager (سازنده بازی Spec Ops: The Line) در حال ساخت بود اما در سال ۲۰۱۵، استودیو Sumo Digital وظیفه ساخت آن را برعهده گرفت. در پایان، استودیو Dambuster Studios مسئولیت توسعه بازی مذکور را در سال ۲۰۱۹ برعهده گرفت. اولین بازی این استودیو عنوان شوتر Homefront Revolution بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

فروش 2 میلیون نسخه بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) قابل دسترس است. شرکت ِDeep Silver قصد دارد دو بسته‌الحاقی داستانی برای بازی «جزیره مردگان ۲» منتشر کند. این دو بسته‌الحاقی همچنین اسلحه‌ها، مکانیزم‌ها، آیتم‌ها و دشمنان جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.