با برندگان بهترین برنامه‌ های فروشگاه مایکروسافت ۲۰۲۳ آشنا شوید

مایکروسافت در طول کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان بیلد، برندگان مسابقه بهترین برنامه‌ های ویندوز که در فروشگاه اپلیکیشن این شرکت منتشر شده‌اند را معرفی کرد. این رویداد از بهترین برنامه‌های ویندوز ۱۰ و ۱۱ که سایر تولیدکنندگان را به سمت ساخت برنامه‌های کاربردی با تجربه کاربری عالی و به‌روزرسانی‌های منظم هدایت می‌کنند، تجلیل می‌شود.

در مارس ۲۰۲۳، مایکروسافت نامزدهای بهترین برنامه‌ های فروشگاه نرم‌افزاری خود را اعلام کرد و به کاربران و توسعه‌دهندگان اجازه داد تا پروژه‌های مورد علاقه خود را برای مشارکت ارسال کنند. رای‌گیری برای گزینش بهترین مورد در ۱ می ۲۰۲۳ آغاز شد و نتایج در حال حاضر آماده است. در ادامه می‌توانید برندگان جوایز بهترین برنامه‌های مایکروسافت‌استور ۲۰۲۳ به انتخاب کاربران را ببینید.

بهترین برنامه‌های فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت

در ادامه لیست اپلیکیشن‌های منتخب فروشگاه مایکروسافت از دید کاربران را در دسته‌بندی‌های مختلف مرور می‌کنیم.

کاربردی و ابزارها: Torrex

Torrex برنامه جهانی ویندوز برای دانلود فایل‌ها با استفاده از سیستم توزیع BitTorrent است. Torrex قابل سفارشی‌سازی است و بارگیری تورنت را برای همه دستگاه‌های شما از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، ایکس‌باکس و حتی هولولنز به ارمغان می‌آورد.

بهره‌وری: موزیلا فایرفاکس

فایرفاکس نیازی به معرفی ندارد. این مرورگر که با تمرکز بر حریم‌خصوصی توسعه یافته، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که باید داده‌های خود را بازیابی کنند و از سیل مرورگرهای اصلی مبتنی‌بر کرومیوم فاصله بگیرند.

صوت و تصویر: VLC

پخش‌کننده رسانه VLC (که قبلا با نام VideoLAN Client شناخته می‌شد) نرم‌افزار رسانه‌ای رایگان و منبع‌باز برای پخش محتوای صوتی و تصویری است و می‌تواند برای استریم آنلاین محتوا نیز مورداستفاده قرار گیرد.

نوآوری:‌ Sketchable

Sketchable Plus برنامه‌ای قدرتمند است که برای هنرمندان دیجیتال طراحی شده است. رابط‌کاربری این برنامه با دقت بسیار زیاد طراحی شده و پشتیبانی از حداکثر ۳۲ لایه، ماسک، قلموهای قابل‌تنظیم، شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی و اسناد PSD، سازگاری با ARM64 را ارائه می‌دهد.

شخصی‌سازی: Lively Wallpaper

Lively Wallpaper تصاویر پس‌زمینه متحرک را به دسکتاپ ویندوز شما می‌آورد. این برنامه می‌تواند از GIF‌ها، فیلمها و حتی تصاویر پس‌زمینه به‌عنوان پس‌زمینه دسکتاپ یا محافظ صفحه‌نمایش شما استفاده کند. علاوه‌ بر این، ابزار مذکور رایگان و منبع‌باز است.

با برندگان بهترین برنامه‌ های فروشگاه مایکروسافت 2023 آشنا شوید

برندگان جوایز برنامه مایکروسافت فروشگاه ۲۰۲۳ به انتخاب ویرایشگران

امسال، مایکروسافت علاوه رأی‌گیری میان کاربران، بهترین برنامه‌های فروشگاه نرم‌افزاری خود را به‌انتخاب ویراستاران خود را نیز اعلام کرد. برندگان این سری عبارتند از:

  • خلاقیت: Descript
  • سرگرمی: Amazon Prime Video
  • بهره‌وری: Concepts
  • بهترین ادغام با ویندوز: WhatsApp
  • تشخیص‌چهره: Ava Accessibility

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.