گری اولدمن: هری پاتر و بتمن زندگی شخصی مرا نجات دادند

گری اولدمن: هری پاتر و بتمن زندگی شخصی مرا نجات دادند

تنها بازیگری که می‌توانست نقش‌های خاطره‌انگیز و محبوبی مانند «جیم گوردون» و «سیریوس بلک» را به خوبی ایفا کند، کسی جز گری اولدمن نبود. این بازیگر در مصاحبه اخیر خود فاش کرده که این دو نقش در فرانچایزهای مشهور بتمن و هری پاتر زندگی او را نجات داده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

این بازیگر و فیلمساز ۶۵ انگلستانی ساله در گفت و گو با The Drew Barrymore Show بیان کرد:

برای نقشم در هری پاتر واقعا خدا را شکر می‌کنم. باید به شما بگویم که دو نقش من در هری پاتر و بتمن واقعا زندگی شخصی مرا نجات داد، چراکه می‌توانستم کمترین کار را با بیشترین مقدار پول ممکن انجام دهم و سپس در خانه با بچه‌ها باشم. در واقع، هنگامی اولین فیلم بتمن را در لندن می‌ساختیم مانند گاتهام شده بود. من ۲۷ سفر رفت و برگشت از لس‌آنجلس انجام دادم. یک روز پرواز می‌کردم و روز دیگر مشغول فیلمبرداری بودم. کریستوفر نولان با مهربانی به من کمک می‌کرد. هنگامی که فیلمبرداری تمام می‌شد، من با ماشین به سمت فرودگاه می‌رفتم و نولان طبق برنامه به این فرصت را داد که دو روز را برای فیلمبرداری بگذارم و یک هفته به خانه می‌رفتم. در غیر این صورت، من فقط احساس کردم که [بچه‌ها] توسط یک پرستار بچه بزرگ شده‌اند.

گری اولدمنگری اولدمن

درو بریمور، بازیگر و مجری برنامه The Drew Barrymore Show در این باره با گری اولدمن هم‌نظر بود. بریمور در فیلم Batman Forever (در سال ۱۹۹۵) به کارگردانی جوئل شوماخر فقید، نقش مثبت «Sugar» را بازی کرده کرده بود، درحالی که اولدمن به‌عنوان دوست و معتمد بتمن، جیم گوردون، در سه‌گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان، شناخته می‌شود. و برای آن دسته از طرفدارانی که باور ندارند اولدمن بیشتر به عنوان کمیسر گوردون شناخته می‌شود تا شخصیت سیریوس بلک او در هری پاتر.

اولدمن در مصاحبه ای با Esquire در سال ۲۰۲۲ گفت: «در واقع این یک حکایت خنده‌دار است. من چند سال پیش برای اقامت به ال کاپیتان رفته بودم و دندان‌پزشکم را دیدم که گفت: پسر من آنجاست و دوست دارد شما را ببیند. او سیریوس بلک را دوست دارد. گروهی از بچه‌ها نیز آنجا نشسته بودند و من گفتم: من سیریوس بلک هستم. یکی از بچه‌ها به من نگاه کرد و گفت: نه نیستی. تو کمیسر گوردون هستی!» در حالی که بسیاری همچنان درباره ماهیت مبهم پایان صمیمانه The Dark Knight Rises، که در آن آلفرد (مایکل کین) بروس وین (کریستین بیل) و سلینا (آن هاتاوی) را در آن کافه‌ی عجیب و غریب در فضای باز نشان می‌دهد بحث می‌کنند، اولدمن نظرش را در این باره نیز بیان کرد:

خب، او [بروس] بالاخره عشق را پیدا کرد. من فکر می‌کنم این یک پایان خوش و یک تصمیم فوق‌العاده برای چنین شخصیتی است.


مطلب پیشنهادی:۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را داردبهترین آثار سینمایی در مورد جادو
۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را دارد۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را دارد


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.