ساخت دنباله فیلم Godzilla Minus One تقریبا حتمی است

ساخت دنباله فیلم Godzilla Minus One تقریبا حتمی است

استقبال از فیلم ژاپنی Godzilla Minus One به اندازه‌ای خوب بوده است که جایی برای نگرانی از ساخت دنباله آن وجود ندارد. 

<!–

–>

Godzilla Minus One حالا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های گودزیلا در چند دهه اخیر شناخته می‌شود. ساخت دنباله این فیلم می‌تواند با استقبال بسیار خوبی روبه رو شود و پایان باز Godzilla Minus One به معنی آن است که احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار زیاد بود. اکنون تاکاشی یامازاکی (Takashi Yamazaki)، کارگردان فیلم، این موضوع را تایید کرده است. 


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

تاکاشی یامازاکی در مصاحبه با Mono magazine اعلام کرد که از قبل به فکر ساخت دنباله دیگری از گودزیلا بود و پایان باز قسمت اول به او در این زمینه کمک خواهد کرد. از نظر یامازاکی گودزیلا هم هیولا است و هم خدا. او این موجود را با تاتاری-گامی (Tatari-gami) از انیمه Princess Mononoke مقایسه کرد که یک تجلی از انرژی منفی بود که باعث فجایع بزرگ می‌شود.

گودزیلا تاتاری-گامی است که در شاهزاده مونونوکه ظاهر می‌شود. اگر واقعا به آن فکر کنید، عجیب نیست که چیزی که با آزمایش‌های هسته‌ای آمریکا بیدار شده، به ژاپن حمله می‌کند؟ با این وجود اگر آن را به عنوان تاتاری-گامی در نظر بگیرید، خیلی‌ چیزها منطقی است. من معتقدم که مردم ژاپنی‌ احساس می‌کنند که باید این را بپذیرند و آن را یک نفرین بدانند.

فیلم Godzilla Minus Oneفیلم Godzilla Minus One

اگر دنباله ای برای «گودزیلا منهای یک» ساخته داده شود، مطمئنیم به چگونگی پدید آمدن نفرینی مانند گودزیلا خواهد پرداخت. فیلم Godzilla Minus One از نظر داستانی هیچ ارتباطی به مانسترورسِ کمپانی لجندری ندارد و داستان حمله هیولای مرگبار به ژاپن جنگ‌زده را دنبال می‌کند.

این فیلم علاوه بر دریافت امتیاز ۹۷ درصدی در رسانه Rotten Tomatoes، چندین رکورد باکس آفیس در ایالات متحده شکسته است و پرفروش‌ترین آخر هفته افتتاحیه برای یک فیلم لایو اکشن ژاپنی را تجربه کرده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنیدماجراجویی در سراسر هفت دریا
بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنیدبهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید


داستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالا

ساخت دنباله فیلم Godzilla Minus One تقریبا حتمی است - ویجیاتوساخت دنباله فیلم Godzilla Minus One تقریبا حتمی است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.