گرث ادواردز فیلم جدید Jurassic World را کارگردانی خواهد کرد

گرث ادواردز فیلم جدید Jurassic World را کارگردانی خواهد کرد

پس از فروپاشی مذاکره یونیورسال با دیوید لیچ برای کارگردانی فیلم جدید Jurassic World اکنون گرث ادواردز، کارگردان Rogue One، با این کمپانی وارد مذاکره شده است.

<!–

–>

گرث ادواردز به واسطه کارگردانی فیلم‌هایی همچون Rogue One و Godzilla و اخیرا The Creator شهرت دارد، فیلمی که در جوایز اسکار امسال برای بهترین صدا و بهترین جلوه‌های بصری نامزد شد. یونیورسال اکنون با او در حال مذاکره است تا فیلم جدیدی از دنیای Jurassic World را کارگردانی کند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

پیش از او قرار بود دیوید لیچ، کارگردان Bullet Train، این نقش را داشته باشد. اما بعد از اینکه او در مذاکرات فهمید که قرار نیست قدرت خلاقانه چندانی در این فیلم داشته باشد و حرف اول و آخر با استودیو است، از پروژه خارج شد.

Jurassic WorldJurassic World

این فیلم جدید در برای اکران در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۴ در نظر گرفته شده و قرار است خط داستانی جدیدی را در این مجموعه دایناسوری آغاز کند. این فیلم هنوز نام دقیقی ندارد و در حال حاضر مشخص نیست که آیا کسی از ستارگان پیشین این مجموعه، همچون کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، سم نیل، لارا درن یا جف گلدبلوم برای آن بازمی‌گردد یا خیر.

استیون اسپیلبرگ، کارگردان دو فیلم اول پارک ژوراسیک، تهیه‌کننده اجرایی فیلم خواهد بود. فرانک مارشال، پاتریک کرالی، دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک نیز از تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. دیوید کپ، نویسنده صاحب نام هالیوود که سابقه نویسندگی برای فیلم‌هایی همچون Mission Impossible، مرد عنکبوتی و البته دو فیلم اول پارک ژوراسیک را دارد، فیلم‌نامه این فیلم جدید را خواهد نوشت.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشنداز دیدن این آثار حیران شده‌اید؟ بدانید تنها نیستید!
بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشندبهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشند


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

گرث ادواردز فیلم جدید Jurassic World را کارگردانی خواهد کرد - ویجیاتوگرث ادواردز فیلم جدید Jurassic World را کارگردانی خواهد کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.