کیوسک گیمینگ کولر مستر برای تجربه عمیق‌تر بازی‌ها معرفی‌ شد

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X برای تجربه عمیق‌تر بازی و غرق‌شدن در جهان جذاب گیم معرفی شده است. اما ویژگی‌های این کیوسک چیست؟

در صورتی که از علاقه‌مندان بازی هستید اما فضای اطراف‌تان معمولا مانع از تمرکز روی بازی‌ها می‌شود، این کیوسک گیمینگ جذاب برای شما طراحی شده است!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کیوسک گیمینگ کولر مستر

کولر مستر امروز از یک دستگاه جدید با عنوان کیوسک گیمینگ رونمایی کرده که هدف از عرضه آن را ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر در زمان بازی کردن برای گیمرها عنوان کرده است.

از ویژگی‌های این کیوسک گیمینگ باید به صندلی گیم حرفه‌ای و نرم، فضای نسبتا محصور و اختصاصی، سقف متحرک با امکان ایجاد محیط خصوصی و مواردی دیگر اشاره کرد که هدف تمام آن‌ها، جلوگیری از جلب توجه عناصر مزاحم در زمان بازی کردن است.

کیوسک گیمینگ کولر مستر

کیوسک گیمینگ کولر مستر

این کیوسک گیمینگ با نام ORB X رونمایی شده و از سه نمایشگر ۲۷ اینچی برخوردار است تا از بابت پوشش همه زوایای بازی خیالتان راحت باشد. به گفته رسانه آی‌تی‌هوم، بلندگوهای داخلی و سیستم صوتی ۶۰ واتی این دستگاه با ارائه صدای سه‌بعدی، کاربر را از استفاده از هدفون بی‌نیاز می‌کند. قابلیت تنظیم ARGB نیز با پشتیبانی از حالت‌های مختلف نور، تجربه گیمرها را بهبود می‌بخشد.

صندلی چرمی این کیوسک با هدف راحتی و سلامت کاربر به بالش‌های قابل تنظیم تجهیز شده تا زاویه گردن و کمر در بهترین حالت ممکن قرار گیرد. سقف متحرک کیوسک هم ضمن فراهم‌سازی فضای شخصی،‌ ظاهری بسیار مدرن و جذاب دارد.

کیوسک گیمینگ کولر مستر

کیوسک گیمینگ کولر مستر

وزن کیوسک گیمینگ کولر مستر چیزی حدود ۳۴۴ کیلوگرم است و به یک پاور کولر مستر ۱۲۰۰ واتی مجهز شده است. این محصول برای میزبانی از مانتیورها توان مصرفی حداکثر ۷۵۰ واتی دارد و از یک هاب USB پشتیبانی می‌کند که شامل سه درگاه USB-A و سه درگاه USB-C است.

کیوسک گیمینگ ORB X کولر مستر در حال حاضر در چین و با قیمت ۱۳۹۹۹۹ یوان برابر با ۱۹۱۷۹ دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کیوسک گیمینگ کولر مستر چیست؟ نظرات خود درباره این ابزار اختصاصی گیمرها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.